Barnetrygd

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Når blir det utbetalt første gang? Har liksom ikke tenkt noe over det, men så ble det påpekt av et annet foreldrepar (med eldre unge) dag :)

Måneden etter de blir født :) min ble født i januar så jeg fikk første utbetaling i slutten av februar. Lurer på om nav har litt rot i systemet sitt, fikk utbetaling for de to eldste noen dager før utbetalinga for minstemann kom.

Jag födde 12 januar og har ikke fått ennå.. De va litt forsinka så kmr till o få 15 mars og slutet av mars

Måneden etter hun ble født. Blir utbetalt på siste virkedag i måneden.. Fikk første barnetrygd i februar.. Da fikk jeg både for januar og februar

Ok, da får jeg nok I mars:) Fødte I midten av januar, men ikke fått noe enda.

Hr du fått noe brev fra nav?
Dersom du ikke har fått enda, vil du få etterbetalt.. I slutten av februar fikk jeg både utbetalt trygd for januar og februar

Har heller ikke fått enda. Var inne på mine sider på nav i forrige uke i forbindelse med foreldrepengesøknaden og da sto det at barnetrygden var under behandling så får den vel snart...

Har du ikke fått brev fra nav? Jeg fødte 9 januar. I brevet står det at jeg skal få barnetrygd fra februar av men at første utbetaling skjer i mars. Regner med å få etterbetalt for februar og da :)

Jeg fødte 20.januar, men har heller ikke fått utbetalt noe enda... I brevet fra Nav stod det at jeg skulle få fra februar, så sa blir det sikkert utbetalt i mars?:-)

Fødte 24 Januar og første utbetalingen kommer i slutten av mars:)

Har du ikke fått brev fra nav? Jeg fødte 9 januar. I brevet står det at jeg skal få barnetrygd fra februar av men at første utbetaling skjer i mars. Regner med å få etterbetalt for februar og da :)
Hr du fått noe brev fra nav?
Dersom du ikke har fått enda, vil du få etterbetalt.. I slutten av februar fikk jeg både utbetalt trygd for januar og februar
Vet jeg fikk et brev som jeg leste dagen jeg kom hjem fra barsel. Husker ikke hva jeg leste og husker ikke hvor jeg la det.. Hehe. Får vente I spenning :)

Fødte 18 januar og får ikke før slutten av mars. Men sa får jeg mest sannsynlig for februar også da.

Back
Topp