Barnesykdommer

Får satse på at alt er ok. Sønnen min er også syk nå, har hatt feber i flere dager. Han får utslett hver eneste gang han har feber, så jeg bekymrer meg ikke. Som de andre sier så er det vel heller veldig små sannsynligheter for å smitte den i magen, så vi får krysse fingre på at det er sant :)
Min har hatt mye feber, men pleier ikke å følge med utslett....Men ja, sjansen er liten og nå har jeg tatt blodprøve så da er det ingen vits i bekymre seg ihjel:)

Hørte du med legen? Nå har sønnen min fått utslett på store deler av kroppen og jeg kjenner jeg begynte å tenke litt på denne femte barnesykdommen jeg og...Gud, mye en skal bekymre seg for som gravid....:rolleyes:

Jeg tok ham med til legen så han kunne se på utslettet. Var ikke utslett som kom av femte barnesykdom
Er man usikker så at med barnet til legen.

Lykke til!

Jeg tok ham med til legen så han kunne se på utslettet. Var ikke utslett som kom av femte barnesykdom
Er man usikker så at med barnet til legen.

Lykke til!
Vi måtte på legevakten i dag da utslettet bare har blitt verre. Viste seg at han har skarlagensfeber og må behandles med antibiotika. Så da blir han vel fort bra tenker jeg

Back
Topp