Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svarDe har sånn på mange cafeer. Kan fint sitte i den lenge - det er med seler hvis ungen begynner å bli så stor at den klarer å klatre ut. Men den er romslig og stor. Vil tippe du får en gjennomsnittelig 2 åring oppi faktisk.
Jeg har tripptrapp stol fra jeg var lita - den får vesla til å vippe på :/Det eneste som jeg vet kan være litt farlig er at de kan veltekjenner ei det skjedde med.
Hæææ?Jeg har tripptrapp stol fra jeg var lita - den får vesla til å vippe på :/
Vet ikke om de gamle stolene har de forlengerne til å feste på bena? Hadde aldri sett det før vi kjøpte vår tripp trapp.Hæææ?hvordan får hun det til? Med "sikringen" på??
Nei deter jo et godt poengVet ikke om de gamle stolene har de forlengerne til å feste på bena? Hadde aldri sett det før vi kjøpte vår tripp trapp.
Jeg har tripptrapp stol fra jeg var lita - den får vesla til å vippe på :/
Hun trenger ikke fart, hun bare vipper når hun dytter i bordkantenDet gjør vår og på pappans gamle stol. Har stolen litt på skrå så han ikke får fart fra bordet...
De på butikken sa sikringa ikke passa til de som var så gamle...
Du får jo med forlenger både når man kjøper newborn-setet og bøyla.Vet ikke om de gamle stolene har de forlengerne til å feste på bena? Hadde aldri sett det før vi kjøpte vår tripp trapp.
Det er det vår og gjør. Vinkelen når stolen står litt på skrå gjør at stolen ikke vipper.Hun trenger ikke fart, hun bare vipper når hun dytter i bordkanten
Hjelper jo lite om de ikke passer til de gamle stoleneDu får jo med forlenger både når man kjøper newborn-setet og bøyla.