Barnestol fra IKEA

Tuppelura92

Glad i forumet
Trenger en stol for å ha hos bestemor, og har ikke lyst til å bruke masse penger på det når den blir relativt lite brukt. men er usikker på hvor lenge de kan bruke stolen fra IKEA :) er det noen som vet noe? :)) ImageUploadedByBV Forum1418030363.500189.jpg

De har sånn på mange cafeer. Kan fint sitte i den lenge - det er med seler hvis ungen begynner å bli så stor at den klarer å klatre ut. Men den er romslig og stor. Vil tippe du får en gjennomsnittelig 2 åring oppi faktisk.

Vår 2åring bruker den fortsatt ;)

Vi hadde ikke fra Ikea, men jenta vår satt i den til hun var ca 2 år.

Får kjøpt brett til den og, hvis det er den samme som vi har. Eneste ulempen er at den mangler fotbrett

Vi har den stolen hos begge sett besteforeldre. Funker helt fint til det, hun har veldig god plass i den. Min nevø sitter også i en sånn en, han er 2,5 år gammel og har fortsatt greit med plass :)

• Liker
Reactions: BMC
Den har min hos alle besteforeldre. Dei er jo ganske greie med at dei blir små når du tar den i frå kvarandre :)

Det eneste som jeg vet kan være litt farlig er at de kan velte:o kjenner ei det skjedde med.

Hæææ?:o hvordan får hun det til? Med "sikringen" på??
Vet ikke om de gamle stolene har de forlengerne til å feste på bena? Hadde aldri sett det før vi kjøpte vår tripp trapp.

Jeg har tripptrapp stol fra jeg var lita - den får vesla til å vippe på :/

Det gjør vår og på pappans gamle stol. Har stolen litt på skrå så han ikke får fart fra bordet...
De på butikken sa sikringa ikke passa til de som var så gamle...

Det gjør vår og på pappans gamle stol. Har stolen litt på skrå så han ikke får fart fra bordet...
De på butikken sa sikringa ikke passa til de som var så gamle...
Hun trenger ikke fart, hun bare vipper når hun dytter i bordkanten

Vet ikke om de gamle stolene har de forlengerne til å feste på bena? Hadde aldri sett det før vi kjøpte vår tripp trapp.
Du får jo med forlenger både når man kjøper newborn-setet og bøyla.

Hun trenger ikke fart, hun bare vipper når hun dytter i bordkanten
Det er det vår og gjør. Vinkelen når stolen står litt på skrå gjør at stolen ikke vipper.

Back
Topp