Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo det som er spa. ...Har hatt med eldstemann på spaet på Stena Line og han digger det. Men har bare badet i de forskjellige bassengene, da. Mest stas var det vel å bade i boblebadet på dekk midt i februar![]()
Det er jo det som er spa. ...
signerer!Jeg har jo knapt vært på spa selv, men for meg er spa avslapping og egentid og langt fra det jeg forbinder med en barnebursdag.... La nå barna være barn!!!
Det er vel opp til foreldrene hvor de velger å legge fokus? Har aldri møtt et barn som ser på basseng, badstu og boblebad som noe som handler om kropp og utseende ( Ser ikke problemet med å utsette barn for "velvære").Syns det høres helt feil ut. Barna skal ha morsomme bursdager og andre feiringer med kaker, brus, lek og morro. Ikke bades med fokus på kropp, utseende og velvære. Syns det blir trist om barn under ungdomsskolealder får spabursdag istedenfor en skikkelig "gammeldags" barnebursdag.
Helt enig! Er ikke rart mange unge har dårlig selvtillit!Selv syns jeg virkelig ikke noe om det!!
Det blir for stort fokus på utseende,og alt alt for tidlig!!
Selv syns jeg virkelig ikke noe om det!!
Det blir for stort fokus på utseende,og alt alt for tidlig!!