barnesang

Synger ikke så masse på dagen, det blir til musikk på stereoen i tilfelle..
men på kvelden når han skal sove synger jeg Vem kan segla foruten vind, og Vargsången fra Ronja Røverdatter, den liker han han godt og roer seg alltid ned da.
 
her synger vi der første og beste som kommer inn i hode. så her går det i pussycat dolls-trollmors vuggevise. men favoritten er kveldsOng for deg og meg (grisen står å hyler)
 
ja vi synger masse. Vaske vesle bromlemann, amandus dokkemann, lille petter edderkopp, so ro lillemann nå er dagen over, ro ro til fiskeskjær osv.... kunne listet opp i evigheter[:D]
 
Back
Topp