barnesang

lima87

Gift med forumet
synger dere for babyen?
hvilken sanger?

jeg trodde aldri jeg skulle synge for jenny, jeg har aldri sunget før[8D]
men jeg så at hun likte det veldig godt da mamma sang for henne..
så jeg begynte med det for en stund siden med stor suksess[:)]
synger "smil og vær glad" "bæ bæ lille lam" og "klappe klappe søte"

Han liker kjempe godt "Klappe klappe søte" og "Tommeltott, tommeltott hvor er du?", da smiler han og ler[:)]

Ja, vi synger masse[:)]! Jeg elsker å synge selv om jeg ikke akkurat har verdens peneste stemme[;)]! Barn kan heller ikke høre om noen synger falskt, så det er bare å synge i vei! Vi har diverse sangbøker som vi bruker, men de jeg synger oftest er; Puff den lille dragen, lykkeliten, ro ro ro din båten, bake bake kake og hokus og pokus.

jeg synger til han hele tiden, synes egentlig litt synd på han med tanke på min sangstemme[&:][:D], men han elsker det!!

vi synger masse forskjellig, men han liker godt "den vakreste fruen i havet" (sanger fra musikkspillet på havets bunn), lille kattepus, når en liten mus skal ut å gå, en liten undulat... jau.. osv...
men han liker "snille" og "rolige" sanger. begynte å skrike da jeg sang hiv å hoj [:D][:D][8D][8D][8D][:D][:D]

Er glad i å synge. Synger ikke nå særlig pent, men det ser ikke ut til å plage Simon, tvert imot [:)]
Her synges det gode, gamle barnesanger[:D] feks: "ro, ro til fiskeskjær", "pelle politibil", "ro,ro,ro din båt",  også synger jeg sånner radiosanger iblant;) Haha[;)]

Vi synger dagen lang, og jeg blir ivrig hjulpet av Spencer Nicolay.. Haha[:D]

Det går i de fleste barnesanger, som gjerne har litt grimaser og uttrykk i seg...

Som ...sa en liten grønn frosk, nede i bingen, tuppe høne, bæ bæ lille lam, pelle politibil, liten kylling, osv....

Jeg synger også mye til Thea, "dyrene i afrika" er en slager, hehe. Da smiler og hikster hun[:D], "vi har ei tulle", "amandus dukkemann", "når en liten mus skal ut å gå..." og mange andre. Synger også  "kjære gud jeg har det godt" om kvelden når hun har lagt seg.

ORIGINAL: ellis84

Jeg synger også mye til Thea, "dyrene i afrika" er en slager, hehe. Da smiler og hikster hun[:D], "vi har ei tulle", "amandus dukkemann", "når en liten mus skal ut å gå..." og mange andre. Synger også  "kjære gud jeg har det godt" om kvelden når hun har lagt seg.

Deinn har vært ein slager hær i gården også - i tillegg te "papegøye fra amerika"[:)]

Tuva er veldig glad i "hvem kan segla" (kan ikke skrive svensk), den bruker jeg å nynne til henne når hu skal sove..
Ellers synger jeg: "Når trollmor har lagt sine elve småtroll", "tre vandrings menn", så er hu glad i "hompetitten" men den synger vi får å få hu til å le...
Å hu DIGGER "I like big buts"

Ellers synger jeg det jeg hører på radioen å hu kikker bare rart på meg... hihi

ORIGINAL: Zera

Tuva er veldig glad i "hvem kan segla" (kan ikke skrive svensk), den bruker jeg å nynne til henne når hu skal sove..
Ellers synger jeg: "Når trollmor har lagt sine elve småtroll", "tre vandrings menn", så er hu glad i "hompetitten" men den synger vi får å få hu til å le...
Å hu DIGGER "I like big buts"

Ellers synger jeg det jeg hører på radioen å hu kikker bare rart på meg... hihi

De synger jeg også da småen skal sove [:)] + den nattasangen fra julekalenderen "amalies jul" på barne-tv. Syns den er så fin

Ja vi synger masse. Liam smiler hver gang han blir sunget for. Og er han litt urolig så hjelper det med litt sang.
Skal begynne på babysang nå i august, og det gleder jeg meg til. Kan ikke så mange barnesanger, så skal bli kjekt å lære noen.

Her også synger vi dagen lang[:)]
Hun gliser som regel stort, men jeg har misstanker om at det er fordi vi synger så grusomt falskt[8D]
En gang begynte hun å hylskrike da jeg og mannen sang duett for henne[8|] Så det har vi sluttet med[:D]

ORIGINAL: Lille Banana

Ja, vi synger masse[:)]! Jeg elsker å synge selv om jeg ikke akkurat har verdens peneste stemme[;)]! Barn kan heller ikke høre om noen synger falskt, så det er bare å synge i vei! Vi har diverse sangbøker som vi bruker, men de jeg synger oftest er; Puff den lille dragen, lykkeliten, ro ro ro din båten, bake bake kake og hokus og pokus.

haha, akkurat det ska vel Johan vårrå gla for...syng mange barnesanga å litt silverchair[8D]

dyrene i afrika med stoooore ansiktsuttrykk liker han:P
ellers finner jeg på tekster i hytt og pine å putter på en melodi[8D]
hvis vi feks skal skifte bleie (dyrene i afrika)! lille tobbelobben hadde bæsja i sin bleie, nå må vi ned å skifte litt, ja av med hele greia, æsje,æsje bæsjemann, æsje æsje bæskemann, nå må vi ned å skifte litt dfor du har bæsj i bleia!![:D][:D][:D][:D]

puff den lille drage husker jeg var populær i banehagen... :) googlet teksten nå... men husker ikke melodien [:(]

ORIGINAL: lima87

puff den lille drage husker jeg var populær i banehagen... :) googlet teksten nå... men husker ikke melodien [:(]

Den er veldig fin[:)]!
Her kan du finne melodien: http://www.fava.no/site/lydfiler/mine_andre_sangkort/(offset)/20

ORIGINAL: lima87

Den er veldig fin[:)]!
Her kan du finne melodien: http://www.fava.no/site/lydfiler/mine_andre_sangkort/(offset)/20

tusen takk :) *pugge*

Her går det mest i dyrene i afrika, amandus dukkemann, en papegøye fra amerika, lillebrors vise, jeg er en liten teddybjørn, tuppen og lillemor([8D])++ 
Til nattasanger bruker jeg barn av regnbuen og lykkeliten.
Synger forresten kun når sambo ikke er hjemme [8D]

Synges masse her og, de mest populære er mikkel rev og syrene i afrika [:D]

Synger HELE tiden jeg... elsker å synge, enten så dikter jeg sanger til henne ellers så tar vi en vi kan[:D][:D]
Min man spiller gitar og synger også. dette gjør han hver dag[:)][:)]

Hun er helt fasinert når vi setter igang[:D]

Back
Topp