Barneromstråd ❤

Her er en liten sniktitt på Lillegulls soverom :) ikke helt ferdige, men godt i gang
ImageUploadedByBV Forum1375176627.376363.jpg
Hylle/knagg med ugle fra Ikea
Vuggen er i familien
Uro er selvlaget
Kofferten fra Villeroy&Boch (?) var barneservise oppi
Kjolen er arvetøy
Runde bokser fra Kaloo (bamseklut oppi før)
Hekle-sko fra www.shopruche.com
Figuren er Willow tree og var en gave
Stige fra ählens

Har så lyst på gardiner med biler på , ikke cars bilene, men vanlige biler, men finner ingen plass... Noen så har peiling kor de kan selge?har dere rulle gardin på Soverommet til den lile deres?

Har så lyst på gardiner med biler på , ikke cars bilene, men vanlige biler, men finner ingen plass... Noen så har peiling kor de kan selge?har dere rulle gardin på Soverommet til den lile deres?
Har ikke sett, mulig du må sy selv... Kan hende de har slikt stoff på "stoff og stil" :)
Vi har foreløpig ikke gardin, kun et laken festa med nåler...! Men skal kjøpe lystett rullegardin, og sy liftgardin selv (mestfor pyntens del) av et lett beige rusjestoff med gultråder i (stoffogstil) :)

.

Her er en liten sniktitt på Lillegulls soverom :) ikke helt ferdige, men godt i gang
Vis vedlegget 24143
Vuggen er i familien
Uro er selvlaget
Kjolen er arvetøy
Stige fra ählens
Kjempefint :) Er så koselig med arveting! Et lite tips til den stigen, hvis du ikke helt vet hva du skal gjøre, er å henge den på tvers på veggen å ha som bokhylle feks :) Eller sette bilder i, henge noen leker/pynt. Så det på et bilde, å nå har jeg å lyst på sånn stige :p haha! Usikker på om det blir stige eller tallerkenhylle ;)

❤25/2-13❤

Vuggen er i familien
Uro er selvlaget
Kjolen er arvetøy
Stige fra ählens

Å, så nydelig rom!
* okt08 og jan13 <3 *

Vis vedlegget 24143
Vuggen er i familien
Uro er selvlaget
Kjolen er arvetøy
Stige fra ählens
Så fint rom :-) her er rommet snart ferdig oppusset. :)

Vis vedlegget 24143
Vuggen er i familien
Uro er selvlaget
Kjolen er arvetøy
Stige fra ählens
så fint!!
Her er rommet til lille legge-frem-det-vi-skal-ha-med-på-ferie rom akkurat nå,så får bli bilder derfra senere :)

ImageUploadedByBV Forum1375644196.679377.jpg
Da har jeg endelig kødd meg til å kjøpe ramme til hennes første kjole, minste body med trykk og bleie nr 1 :) Ble ganske bra synes jeg!

❤25/2-13❤

Hehe ;) Egentlig vil jeg ha en "setteramme"? Vet ikke hva de heter! Som jeg kan lage noe scrappe greier av armbåndet fra sykehuset og litt forskjellig å ha i. Men vet ikke hvor jeg får tak i en sånn..??

❤25/2-13❤

Hehe ;) Egentlig vil jeg ha en "setteramme"? Vet ikke hva de heter! Som jeg kan lage noe scrappe greier av armbåndet fra sykehuset og litt forskjellig å ha i. Men vet ikke hvor jeg får tak i en sånn..??

❤25/2-13❤
Ikea har hvertfall

❤25/2-13❤
Jeg kjøpte på IKEA :)

Vis vedlegget 24839
Da har jeg endelig kødd meg til å kjøpe ramme til hennes første kjole, minste body med trykk og bleie nr 1 :) Ble ganske bra synes jeg!

❤25/2-13❤
Knalltøft! Likte også olebrum bildene, har du laget de også? Evnt hvor kan jeg kjøpe like? :P :)

Da får jeg se på ikea da :D
De er det leeeeenge siden jeg har kjøpt! År siden faktisk! Var egentlig gave til noen, husker ikke hvorfor de ikke ble gitt;) Kunne tenkt meg noen til egentlig! Et av hver ;) kan jo se etterpå om det står noe produsent!

❤25/2-13❤

Vis vedlegget 24143
Vuggen er i familien
Uro er selvlaget
Kjolen er arvetøy
Stige fra ählens
Sjalu!! Håper vi får pusset opp rommene til jentene skikkelig om vi flytter:P Vil også ha nydelig barnerom:P

Back
Topp