Barneromstråd ❤

Sjalu!! Håper vi får pusset opp rommene til jentene skikkelig om vi flytter:P Vil også ha nydelig barnerom:P
Åå søte du :) takk! (Ja jeg tar det som et kompliment ;) ) vi flyttet jo inn sist sommer i helt nytt hus, så her er parkett og hvite vegger i alle rom - helt klart for enhver sprøsøte interiør-idé :) veldi gøy med blanke ark!

Åå søte du :) takk! (Ja jeg tar det som et kompliment ;) ) vi flyttet jo inn sist sommer i helt nytt hus, så her er parkett og hvite vegger i alle rom - helt klart for enhver sprøsøte interiør-idé :) veldi gøy med blanke ark!
Det var jo et kompliment!!!

Har en liten kommode vi har malt rosa som jeg tenkte skrive noe fint på :) Forslag?? Tenkte litt på Pippi-sitatet "det har jeg aldri gjort før, så det kan jeg sikkert klare" Andre forslag?

Tenkte å kanskje male prinsessekrone og skrive navnet under den på toppen av kommoden.

❤25/2-13❤

Har dere bilder av rommet til gullet des, trenger å se:) skal til og pusse opp nå. Har revet ned alle lister og har pusset vinduet, så nå skal jeg male vinduet hvitt, skal ha parkett på gulvet, men mer vet jeg ikke.

Back
Topp