Barnerom

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Vi er sånn nesten ferdig med barnerommet nå, venter bare på at gulvmatta og noe pynt skal komme (bestilte på nett) :) noen flere der ute som vil dele bilder? :)

Er så koselig ❤️ Nå er alt klart straks, mangler bare å vaske og ordne i stand vogna så er vi klare! Og ja svigermor holder på å skal ordne kurven/vugga vi skal ha på vårt soverom :) så kommer hun med den når den er ferdig ordna :)

Så koselig! Gleder meg masse til jeg kan ordne barnerommet! Det måtte bygges nytt her og mangler gulv, vegger og tak. Tapet skal opp og møbler skal inn. Jeg er ferdig på jobb etter denne uka, og da blir det fremgang. Om en ukes tid håper jeg vi kan begynne å møblere! Snekker må gjøre det ferdig først.

Selvsagt ingen hast men det er hyggelig å ha det klart også.

Så koselig! Gleder meg masse til jeg kan ordne barnerommet! Det måtte bygges nytt her og mangler gulv, vegger og tak. Tapet skal opp og møbler skal inn. Jeg er ferdig på jobb etter denne uka, og da blir det fremgang. Om en ukes tid håper jeg vi kan begynne å møblere! Snekker må gjøre det ferdig først.

Selvsagt ingen hast men det er hyggelig å ha det klart også.
Takk :) ja vi har også pusset opp. Dette var vårt soverom fremtil juletider:) så det har vært en del arbeid i forkant av det her ja :p starta oppussinga i september i fjor av det som skulle bli vårt rom, der reiv vi en vegg, satte opp nye plater på tak og vegg, støpte nytt gulv, la nytt gulv, monterte skyvedørsgarderobe, malte og ja alt er egentlig nytt der! Så har vi malt babyrommet :) gulvet la vi nytt der for 4 år sia og taket ble malt da så det har vi ikke gjort noe med :) nå holder vi på å rive badstua vår slik at det kan bli klesskap/ lite walk in closet til de to eldste. Så de får litt bedre plass på rommene sine :)
Jeg elsker å pusse opp, samtidig som jeg hater det :p
Du får ha lykke til med siste rest! Vis gjerne bilder når du er ferdig! :D

Vi flytter rett rundt termin, også skal vi bare bo der vi skal i seks måneder. Så tror ikke vi lager til noe rom, selvom det hadde vært veldig gøy å dille med! Veldig fine rom over her!

Kjempehyggelig rom dere har laget til:) jeg gleder meg til å komme hjem og sette igang nå!! Har bare fikset veggene, og satt inn hovedmøblene... Har også bestilt stoff til gardiner som mamma skal sy, og så har jeg kjøpt tykk sengekant med hjerter på, som jeg får i august:) har endel planer, så kommer flere bilder etterhvert som vi får pyntet litt der inne;)ImageUploadedByBV Forum1437039201.376756.jpg her er gardinstoff, det øverste med luftballonger:)
ImageUploadedByBV Forum1437039236.211794.jpg to vegger har sånne striper, og to er hvite:) ImageUploadedByBV Forum1437039267.704020.jpg og disse vimplene skal henges opp:)

Så skal jeg male sånne bokstaver og sette på en hylle:) i rosa, og kanskje litt gull;) ImageUploadedByBV Forum1437039309.679298.jpg

Kjempehyggelig rom dere har laget til:) jeg gleder meg til å komme hjem og sette igang nå!! Har bare fikset veggene, og satt inn hovedmøblene... Har også bestilt stoff til gardiner som mamma skal sy, og så har jeg kjøpt tykk sengekant med hjerter på, som jeg får i august:) har endel planer, så kommer flere bilder etterhvert som vi får pyntet litt der inne;)Vis vedlegget 126465 her er gardinstoff, det øverste med luftballonger:)
Vis vedlegget 126466 to vegger har sånne striper, og to er hvite:) Vis vedlegget 126467 og disse vimplene skal henges opp:)

Så skal jeg male sånne bokstaver og sette på en hylle:) i rosa, og kanskje litt gull;) Vis vedlegget 126468

Åssen fikk du til de stripene på veggene? Er det tapet? Hvor kjøpte du isåfall??(: Kjempefint! Er egentlig ferdig med pikerommet menfikk lyst til å fikse en vegg sånn:-p

Åssen fikk du til de stripene på veggene? Er det tapet? Hvor kjøpte du isåfall??(: Kjempefint! Er egentlig ferdig med pikerommet menfikk lyst til å fikse en vegg sånn:-p
Vi har lett oss ihjel etter en sånn tapet, for vi hadde sett den når vi kikket til kommende storebror for 2,5 år siden, men den hadde selvfølgelig gått ut av produksjon... Og vi fant masse tapeter med brede striper, men ingen i lys rosa... Så vi endte opp med å male;) masse maskeringstape og litt pusling, men sparte også endel penger ifht tapet;) hvis du googler "male striper vegg" eller noe sånn så finner dere en del tips, f.eks at man bør male over talen med bakgrunnsfargen, sånn at ikke den rosa renner bak tapen og lager stygge kanter:) ImageUploadedByBV Forum1437040845.789979.jpg
ImageUploadedByBV Forum1437040913.540962.jpg
ImageUploadedByBV Forum1437040967.346414.jpg

Vi har lett oss ihjel etter en sånn tapet, for vi hadde sett den når vi kikket til kommende storebror for 2,5 år siden, men den hadde selvfølgelig gått ut av produksjon... Og vi fant masse tapeter med brede striper, men ingen i lys rosa... Så vi endte opp med å male;) masse maskeringstape og litt pusling, men sparte også endel penger ifht tapet;) hvis du googler "male striper vegg" eller noe sånn så finner dere en del tips, f.eks at man bør male over talen med bakgrunnsfargen, sånn at ikke den rosa renner bak tapen og lager stygge kanter:) Vis vedlegget 126477
Vis vedlegget 126478
Vis vedlegget 126479

sykt fint:)! takk for tips;) men vi har panel da, men kanskje det er lettere da? å male liksom:-p?

sykt fint:)! takk for tips;) men vi har panel da, men kanskje det er lettere da? å male liksom:-p?
Tusen takk, vi ble også kjempefornøyde:) aner ikke hvordan det blir med panel, men der finner du kanskje litt inspirasjon med et lite nettsøk;)

Kjempehyggelig rom dere har laget til:) jeg gleder meg til å komme hjem og sette igang nå!! Har bare fikset veggene, og satt inn hovedmøblene... Har også bestilt stoff til gardiner som mamma skal sy, og så har jeg kjøpt tykk sengekant med hjerter på, som jeg får i august:) har endel planer, så kommer flere bilder etterhvert som vi får pyntet litt der inne;)Vis vedlegget 126465 her er gardinstoff, det øverste med luftballonger:)
Vis vedlegget 126466 to vegger har sånne striper, og to er hvite:) Vis vedlegget 126467 og disse vimplene skal henges opp:)

Så skal jeg male sånne bokstaver og sette på en hylle:) i rosa, og kanskje litt gull;) Vis vedlegget 126468
Det blir sikkert kjempe fint! :D veldig fine vegger! :)

Her er det sånn mer eller mindre ferdig, bortsett fra gardiner :)

Stelleplassen:
ImageUploadedByBV Forum1437115911.190784.jpg

Lekeplass og seng:
ImageUploadedByBV Forum1437115937.670046.jpg

Så kjekt at dere deler bilde :)
Gleder meg til å begynne selv om det blir en stund til :)

Back
Topp