Barnepass

Kos deg på kino du;)

Dere gjør det dere føler dere trygg på :)
Har ongen vært mye med mora di går det nok bra!

Man må kjenne på slike ting selv. Noen drar på kino når babyen er 4 uker, andre ikke før babyen er 9 mndr. Når man føler seg klar selv blir opplevelsen på det du skal bedre :)

I min verden e det helt innafor, men du må jo kjenne på hva som er rett for deg/dere. Viktig at du koser deg på kino og klarer slappe av også.. Men sikkert deilig å komme seg ut som kjærester noen timer.

Jeg er vant med å ha en del barnevakt. Jeg studerte da lillebror var rundt 10 uker, så min mor var fast barnevakt åtte timer i uken. Det funket for oss :-)

Må du virkelig ha tillatelse fra ukjente damer inne på et forum?

Er vel det forumet er til for? Man kan vel lure på all slags som nybakt mor og forelder generelt. Noen støttende ord er alltid ok :-)

Høres perfekt ut!

Her tok ungen kun pupp og nektet flaske/kopp frem til 8 Mnd. Kunne ikke hekte av meg puppen, så da ble vi hjemme til 7 Mnd. Med nestemann skal vi øve på flaske nesten fra starten av :)

Helt innafor ;-) her har vi vært på kino 2 ganger og bytur en dag etter baby kom for 4 mnd siden. Veldig deilig for forholdet! Like viktig for baby at dere har det bra som det er for dere :)

Kjør på du. Ser ikke at det skal være noe problem jeg så.

Mitt råd, om du har like separasjonsangst som meg ( :p ) er å la din mor passe henne i 10-20 minutter aleine først en gang eller to. Det hjalp meg å komme meg over kneika. :)

Satser på at det går greit. Mannen har hatt henne noen ganger alene når jeg har vært på butikken, så føler jeg er over det verste :D

Back
Topp