Barnepass

Hannus

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Mannen har så veldig lyst å ta meg med på kinodate. Foreslo babykino men det var ikke så populært, så da er spørsmålet: er det innenfor å la mamma passe lillemor 2-3 timer? Hun er 10 uker på torsdag, og får kun mme så matingen blir ikke noe problem.

Hva tenker dere?

Jeg tenker, kjør på :) er bare 2-3 timer.

Absolutt innafor!!
Forberede deg på at du kommer til å synes det er vanskelig, hvis det blir første gang... Men et par-tre timer er kjempe sunt både for deg og lille.
Kos deg med mannen!!

Det er ikke noe problem :) kos dere!

Må du virkelig ha tillatelse fra ukjente damer inne på et forum?
Virkelig? En av grunnene til forumet er jo å lufte tanker, dele meninger og få litt input fra andre med barn og de som prøver.

Hvorfor er du her lurer jeg på da.

Må du virkelig ha tillatelse fra ukjente damer inne på et forum?

Trenger ikke tillatelse nei. Men er helt ny på dette, og da synes jeg det er greit å høre andres meninger om ting. For alt jeg vet kunne det ha vært en uskreven regel for når man lar noen andre passe barnet for første gang.

Er glad jeg har forumet jeg, mye god hjelp å få i disse flotte damene. ;)

Trenger ikke tillatelse nei. Men er helt ny på dette, og da synes jeg det er greit å høre andres meninger om ting. For alt jeg vet kunne det ha vært en uskreven regel for når man lar noen andre passe barnet for første gang.

Bra innstilling det! Stå på. Håper dere koser dere på kino! ;)

Din mor regner jeg med du har full tillit til. Husker min mann sa når svigermor passet vår sønn; jeg har satt den personen jeg stoler mest på etter deg på å passe på ham så det går nok bra;)

Din mor regner jeg med du har full tillit til. Husker min mann sa når svigermor passet vår sønn; jeg har satt den personen jeg stoler mest på etter deg på å passe på ham så det går nok bra;)

Ja, det var ikke noe spørsmål om hvem som skulle passe en gang!
Stoler på hun, minus at hun prøvde å gi lille sjokoladekrem en gang, men da fikk hun klar beskjed, så det skjer nok ikke flere ganger :p

Back
Topp