W
Waxi
Guest
ORIGINAL: Zera
ORIGINAL: Lilletrille
Orker nesten ikke tenke på det engang[:@][:(]
Helt enig...
ang dilemmaet:
Jeg tror ikke jeg hadde levert de der, tror aldri jeg hadde kommet i en sånn situasjon at jeg mistet total kontroll over livet mitt og barnet mitt sitt...MEN det er jo lett å sitte her å skrive da. Jeg hadde anmeldt faren jeg, hvis jeg var 100% sikker og skaffet mest mulig bevis og filmet/dokumentert så godt som mulig situasjonen og barna der..
Men tror faktisk nesten heller jeg hadde drept (høres totalt sykt ut) men i mitt tilfelle så vet jeg jo at barnet hadde kommet til min fantastiske familie, og det hadde jeg syntes var bedre enn annen hver uke med mishandling, faktisk... ( tror jeg hvertfall)[:o]
DOKUMENTERING! Det er DET som er viktig når de skal anmelde noen for vold osv!!! Vise at misshandling har skjedd over tid og legge frem bevisene..
dette gjelder ikke barn da, men husker ei dame som var på Oprah en gang... Sønnen filmet mens faren misshandlet henne VOLDSOMT! man ser på tapen at denne fysiske og psykiske misshandlingen holder på i et par timer!
Hu går ikke til politiet!
Hu og sjefen begyner å dokumentere hver gang hu kommer på jobb med blåmerke osv..
sparer opp penger osv..
Så får hu hjelp til å rømme og får med seg to av barna.. Går til sak mot ektemannen og vinner...
Advokaten sier at hadde hu komt KUNN med filmen der man ser den grove misshandlingen, kan det hende mannen ikke hadde fått noe særlig fengsel straff i det helle tatt!!!
Er helle SYKT!! [:'(]
Det er helt forferdelig. Det er nesten så jeg tror det ikke skjer. Helt ufattelig. [&o]