Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare et tips, lønner seg alltid økonomisk å velge 100 % og heller ta ulønnet permisjon for perioden mellom 80% og 100 %
Hvor lenge er det man kan være hjemme nå?
15 uker mor
15uker fellers
15 uker far??????
Det er jo ikke ett helt år en gang... ? Skjønner ikke hvordan politikerene mener att det er likestilt att mor skal måtte sitte hjemme uten inntekt/sende ett barn under ett år i bhg er bra...?
Nei det er selvsagt viktig at man tar ferie etter ulønnet slik at man ikke mister sykepengerettigheter. Evt opphold i permisjon og ulønnet i mellom før man tar siste rest av permisjonJa, men det er så lite som skiller i kroner og øre, så jeg synes ikke det er verdt det mot å miste en del sykepengerettigheter mens jeg eller mannen er i ulønnet permisjon. Med førstemann regnet vi det ut og det skilte kun ca. 19 000 kr. Men det er fint at alle vet det, best å ta et å informert valg som mulig.
Hvordan kan deg lønne seg å heller ta 100? Ser ikke for meg att det dr lønnsomt å leve mange mndr uten inntekt..
Nei det er selvsagt viktig at man tar ferie etter ulønnet slik at man ikke mister sykepengerettigheter. Evt opphold i permisjon og ulønnet i mellom før man tar siste rest av permisjon
Jeg er vikar innen begge jobbene mine så har jo ikke tjent opp noe ferie og ikke sånn super mye feriepenger. Ulønnet perm har jeg ikke mulighet til. Men om vi tar 80% kan far da gradere sine uker? Får nok ikke bhg plass før august...
Det vet jeg dessverre ikke. Men anbefaler deg å spørre på Facebook siden til Nav foreldrepengerJeg er vikar innen begge jobbene mine så har jo ikke tjent opp noe ferie og ikke sånn super mye feriepenger. Ulønnet perm har jeg ikke mulighet til. Men om vi tar 80% kan far da gradere sine uker? Får nok ikke bhg plass før august...