Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Begynner nokk i august. Kjenner ikke akkurat jeg gleder meg til å sende 1 åringen i barnehagen, men vi jobber begge 100%, så tar begge videreutdanning på deltid i tillegg. Hvis vi noen gang skal komme i mål, må vi bare gjøre det sånn
Her blir det august. Spiller Lotto for harde livet for at jeg kan slippe å sende henne i bhg, men prognosen er ikke god Fikk beskjed om at jeg måtte søke så snart jeg fikk personnummeret, så søknaden ble sendt for et par uker siden
Jeg hadde håpet på januar 2018, men ser ut som det blir å sende ho til august 2017.. kvier meg veldig til å sende ho i barnehagen når ho er knappe 1 år.. så vi får se hva vi ender opp med
Starter i august, da er hun akkurat 1 år. Har ikke penger til å starte senere. Har ikke søkt enda, fristen er 1.mars, og de behandler ikke søknadene før den tid, så vet ikke om det er så mye vits i å søke før. Men har sjekket ut barnehagene, og har tenkt å ringe inn og dra på besøk, så jeg vet hvilke to jeg ønsker å sette på toppliste i søknaden
Vi tenker også august. September om det går an å velge. Mannen har perm ut september så vi får se. Tenker også å besøke top 3 barnehager.. Her på Grunerløkka er det endel å velge på.
Vår begynner i september når jeg begynner i jobb, men skal bare gå halve uken, pappaen har gradert permisjon da helt til januar Jeg synes det er lettere å sende barna i bhg når de er ett, enn større. De kommer så fort inn i rutiner og utviklingen skyter virkelig fart!
Håper på at lille skal først av begynne januar 2018. Tenker på å jobbe 40% og fri til bestemødre om å være her litt og ikke minst få litt fleksitid på jobb.
Har søkt til august neste år. Håper å få han inn i samme bhg som storesøster. Siden jeg er nedbemannet i jobben så har jeg lønn noen måneder etter permisjonen er slutt og kan være hjemme litt lenger. Tenker vi utsetter pappaperm til jeg får jobb og bare betaler på barnehagen i mellomtiden hvis de godtar det
August 2018 blir det her. Tenker å ta en prat med de på servicekontoret ang når vi må søke og slikt for å være sikret plass. Storebror går siste året sitt i barnehagen 2018/2019 så de får ett år i samme barnehage <3