Flere som har barnehagebarn denne måneden?
Vi starter om to uker og er veldig spente!
Vi starter om to uker og er veldig spente!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Startet i barnehagen 1 juni og har storkost seg fra første dag. Han vil jo absolutt ikke hjem på ettermiddagene når vi henter han vil leke videre han
Så herlig
Ja, det er virkelig en tid med masse nytt. Spent på hvordan det blir å "overlate" barnet mitt til andre, samt høre om dagen hennes fra deres side, hvordan hun er som person og hvordan hun er i samspill med andre Og har hørt at de utvikler seg kjempefort etter at de starter der. Kan forstå det, for akkurat nå for tiden så er jeg straks høygravid og det er helt ærlig litt minimalt med ting jeg har energi til å sysselsette oss med. Men vi leker mye sammen, leser i bøker og bare prater og koser oss da.
Hvordan var tilvenningen for dere som har begynt? Mange dager? Når tar tok dere med alle tingene de skal ha liggende i barnehagen?
Her var tilvenning 3 dager. Er for det meste det som er normalen. Men har hørt at noen bhg har 5 dager. Var 1,5 time første dag. Da var jeg og pappen der hele tiden med han. Andre dag var han vel 5 timer. Da gikk vi etter ca 30 min. Er vel normalt med litt kortere dag 2, men siden han koste seg slik så prøvte dei å legge han og han sovnet og sov 1 time. Soving er litt mer normalt å prøve på dag 3. Dag 3 var han vel ca 6 timer. Da leverte vi bare og gikk. Etter avtale med dei ansatte såklart
Jeg tok med vogn, bleier og klær på dag 2. Kan være greit å ha på/med uteklær somme passer været på dag 1 og. Somregel er det ofte inne dag 1 er, men noen velger å være helt eller delvis ute viss været ikke er for gale
Startet 2. August og det har gått utrolig bra! Personalet sier han har funnet seg raskt til rette og er veldig tillitsfull. Syntes det var helt forferdelig de første dagene men føler meg mye tryggere nå! Skulle egentlig selge vogna pga. han aldrig har villet sove ute men nå sover han 1,5-2 timer ute i BHG