Barnehagestart til høsten

Hvordan har barnehagestarten gått? [emoji4]
Det har vel gått bra, var endel skriking første veka når vi gjekk frå ha n på morgenen, men det var no som forventa:) men no går det masse bedre, han virker trygg og koser seg masse når han får vere ute. I begynnelsen blei han skikkelig sint når dei gjekk inn, og han skulle absolutt ikkje sitte ved bordet å ete mat. So han satt ute i fineværet og koste seg med mat han:)

No kan han sitte inne å ete mat og vere inne og leike seg. Men aller best er det i sandkassa:) enn din sin da?
 
Det har vel gått bra, var endel skriking første veka når vi gjekk frå ha n på morgenen, men det var no som forventa:) men no går det masse bedre, han virker trygg og koser seg masse når han får vere ute. I begynnelsen blei han skikkelig sint når dei gjekk inn, og han skulle absolutt ikkje sitte ved bordet å ete mat. So han satt ute i fineværet og koste seg med mat han:)

No kan han sitte inne å ete mat og vere inne og leike seg. Men aller best er det i sandkassa:) enn din sin da?
Såg no at din ikkje skal begynne før i desember:) er du spent?
 
Det har vel gått bra, var endel skriking første veka når vi gjekk frå ha n på morgenen, men det var no som forventa:) men no går det masse bedre, han virker trygg og koser seg masse når han får vere ute. I begynnelsen blei han skikkelig sint når dei gjekk inn, og han skulle absolutt ikkje sitte ved bordet å ete mat. So han satt ute i fineværet og koste seg med mat han:)

No kan han sitte inne å ete mat og vere inne og leike seg. Men aller best er det i sandkassa:) enn din sin da?
Så godt når det går så bra! Høres ut som om han har tatt bhgstart på strak arm, selv om han har vist seg å være bestemt! :) Herlig! :D Min sin har ikke begynt i bhg enda, hun begynner 1.desember. Mor grugleder seg [emoji14] Men tror det går fint altså, hun kommer til å kose seg, det er jeg sikker på :)
 
Det har gått kjempebra :)
Han strekker seg etter de som jobber der, og kryper ivei uten å bry seg om meg :)
Det gjør det så mye bedre og lettere å levere når jeg ser at han trives ;)
Smiler og er så glad når jeg kommer å henter han igjen da ;)
 
Ja, virkelig! :D Men hun har blitt veldig mammadalt på ettermiddagen da [emoji14] Egentlig synes jeg det er litt kos ;)
Hehe det er litt deilig også :) Er veldig spent på hvordan lillemor tar bhgstart, hun er veldig tillitsfull, så håper det går bra. En kamerat jobber på hennes avdeling ut desember tror jeg, så da er det iallefall en hun kjenner der. Også er han jo mann, hun er helt vill etter menn! Ha ha! :D
 
Hehe det er litt deilig også :) Er veldig spent på hvordan lillemor tar bhgstart, hun er veldig tillitsfull, så håper det går bra. En kamerat jobber på hennes avdeling ut desember tror jeg, så da er det iallefall en hun kjenner der. Også er han jo mann, hun er helt vill etter menn! Ha ha! :D

Hehe, artig. Min lillesøster digget menn med bart da hun var liten :p Lykke til med bhg-starten uansett :)
 
Hehe, artig. Min lillesøster digget menn med bart da hun var liten [emoji14] Lykke til med bhg-starten uansett :)
Tusen takk! Tenker det går greit, men mammahjertet er spent!
 
Back
Topp