Barnehagestart til høsten

MammAnn

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Hei, er der noken av babyene her inne som skal begynne i bhg til høsten? Min skal begynne fra august av pga min skulegang, det er ikkje helhjertet eg gjer det. Synes det er altfor tidlig, men ein må berre gjere det som gjerast må. Hvordan føler dere som skal ha sine i bhg etter sommeren det?
 
Om vi får plass blir det bhg fra september sannsynligvis... Blandede følelser! Men sånn er det bare, med mindre vi tar ut noe ulønnet permisjon.
 
Om vi får plass blir det bhg fra september sannsynligvis... Blandede følelser! Men sånn er det bare, med mindre vi tar ut noe ulønnet permisjon.
Ja eg regner med vi er fleire i samme båt. Dei små har jo det godt der, men vil jo gjerne ha han heime lenger:) dei første mnd blir vel dei "verste", når han har runda året føles det nok bedre:)
 
Ja eg regner med vi er fleire i samme båt. Dei små har jo det godt der, men vil jo gjerne ha han heime lenger:) dei første mnd blir vel dei "verste", når han har runda året føles det nok bedre:)

Det går nok veldig bra! :) Men jeg håper på bhg med en liten avdeling eller evt familiebarnehage. Vurderer også dagmamma. Greit at det ikke er så mange barn i begynnelsen.
 
Hei, er der noken av babyene her inne som skal begynne i bhg til høsten? Min skal begynne fra august av pga min skulegang, det er ikkje helhjertet eg gjer det. Synes det er altfor tidlig, men ein må berre gjere det som gjerast må. Hvordan føler dere som skal ha sine i bhg etter sommeren det?
Snuppa her skal begynne i januar. Skjønner at du synes det er litt vondt å sende henne i bhg så tidlig, men det går nok veldig fint. De er som oftes veldig flinke i bhg til å tilpasse alt som trengs og gjør det de kan for at lille skal føle seg trygg. Jeg begynte i bhg da jeg var 4 mnd, og det gikk veldig bra.
Kanskje du har mulighet til å hente tidlig noen ganger, eller ha lille hjemme en ekstra dag nå og da? Kan hende det gjør det litt lettere for deg:)
 
Snuppa her skal begynne i januar. Skjønner at du synes det er litt vondt å sende henne i bhg så tidlig, men det går nok veldig fint. De er som oftes veldig flinke i bhg til å tilpasse alt som trengs og gjør det de kan for at lille skal føle seg trygg. Jeg begynte i bhg da jeg var 4 mnd, og det gikk veldig bra.
Kanskje du har mulighet til å hente tidlig noen ganger, eller ha lille hjemme en ekstra dag nå og da? Kan hende det gjør det litt lettere for deg:)
Har mulighet til det ja, pappaen jobber 2/4 turnus, så då kan mini vere mindre i bhg.
 
Vår skal begynne uti august. Da er hun nesten året, så tror det skal gå helt fint :)
Eldste begynte da han var 8 mnd, noen timer et par dager i uken sånn at jeg fikk med meg forelesningene. Det gikk helt fint og så økte vi på litt etterhvert :)
 
Vi håper å begynne i slutten av september, men står på venteliste nå.
 
Vi håper å få plass fra februar☺
 
Vi har fått plass i en familiebarnehage♡ i august men skal begynne deltid i november og fullt fra januar siden vi er i permisjon til desember.

Sent from my SM-P600 using BV Forum mobile app
 
Fått barnehageplass fra midten på september, men pappan har permisjon til midten på november så begynner nok ikke før det. Men mulig vi bruker muligheten til lang tilvenning
 
Her er vi såpass heldig at bestemor skal være barnepike, så vi håper å få plass fra aug 2016 :) Hadde planer om jan 2017, men kanskje greit å starte når bhg - året starter når han er såpass "stor" :)
 
Jenta mi begynner i august, jeg begynner på skole den 17. Pappaen har permisjon til uti september så vi har veldig god tid til tilvenning :)
 
Jeg er heldig da mannen jobber på plattform og har permisjon til september, da må han ut i 4 dager.. så da slipper Sandra å begynne før i oktober :) Men hadde det ikke vært for det hadde nok hun måttet begynt i september.
 
B skulle egentlig starte etter jul, men pga diverse skole og jobb, så starter han i oktober.
 
Fått bhg plass :)
Starter 12 august, synes det er for tidlig :(
Veldig trist å sårt å sende han i bhg så tidlig :(
 
Fått bhg plass :)
Starter 12 august, synes det er for tidlig :(
Veldig trist å sårt å sende han i bhg så tidlig :(
Min skal også starte 12 august. To dager før han er 10 mnd. Synes sjølv det er tidlig, men må berre bli sånn når mor må på skulen igjen.
 
Nå har vi fått plass også!! Hurra! :D Lillemor skal begynne i desember!
 
Hei, er der noken av babyene her inne som skal begynne i bhg til høsten? Min skal begynne fra august av pga min skulegang, det er ikkje helhjertet eg gjer det. Synes det er altfor tidlig, men ein må berre gjere det som gjerast må. Hvordan føler dere som skal ha sine i bhg etter sommeren det?
Hvordan har barnehagestarten gått? [emoji4]
 
Back
Topp