Barnehageregningen

akkurat samme som hos dere, veldig tundvindt, skulle vært avtalegiro. ofte masse feil med fakturaen også, tror ikke de egentlig kan faktura programmet.

ORIGINAL: SillyDilly

Vi har avtalegiro ja, hørtes tungvindt ut

ORIGINAL: CecilieT

får på e-faktura fra kommunen, så alt er utfylt.. trenger bare å godkjenne [:)]

samme får vi

Vi får den i hylla i barnehagen 1-2 uker før forfall

sign...! Og når vi fikk regning så var det alltid med kid! Sikkert mye lettere for regnskapsfirmaet[8D]

Får den i posten fra kommunen.

Vi får faktura i posten, ca 2 uker før fristen. Frist 15. hver måned for den måneden vi er inne i. Er kidnr på.

Vi får 6 regninger, med utløpsdato 30, da betaler vi for 15 dager på forskudd også er det 15 dager på etterskudd. Vi syntes det er kjempe bra ordning[:D]

Får faktura i postkassa fra kommunen med kid-nr. Betales på slutten av mnd tror jeg....

vi får den fra bhg. henger med hyllen.betales innen 15.hver mnd.

Vil tro du kan få det som avtalegiro om du ønsker det

ORIGINAL: _Nanne_

Vi får i posten fra kommunen. Skal betales innen slutten av mnd.
Er KID nummer på.

Skulle ønske det var avtale-giro her og[8|]

jepp samme her også- får den tilsendt fra kommunen pr. post- betales slutten av måneden..

Har det på e-faktura, gudskjelov ellers hadde vi blitt kastet ut for lenge siden. Jeg hater å betale fakturaer som kommer i posten, glemmer det alltid, derfor er nesten alle våre regninger på e-faktura.

Synes det er flott at så mange har svart. Jeg har nettopp blitt valgt til å sitte i samarbeidsutvalget som representant for avdelingen min sønn går i. Har tenkt å ta dette opp med de andre foreldrene og gå videre med dette. Finner meg ikke i sånt surr altså!!

Men til dere som har et tungvint system / mye surr med fakturaene: Er det kommunal eller privat barnehage?
Det burde jo ikke spille noen rolle, men jeg bare lurer.

Barnehagen vår er privat med plass til ca. 75 barn.

ORIGINAL: Rosary85

Vi får regning fra kommunen på post med kid nr og forfallsdato hver 15 i mnd.

Her får vi fakturaen i posten, med kid nr..  Privat bhg.

Back
Topp