Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
akkurat samme som hos dere, veldig tundvindt, skulle vært avtalegiro. ofte masse feil med fakturaen også, tror ikke de egentlig kan faktura programmet.
Vi får 6 regninger, med utløpsdato 30, da betaler vi for 15 dager på forskudd også er det 15 dager på etterskudd. Vi syntes det er kjempe bra ordning[:D]
Har det på e-faktura, gudskjelov ellers hadde vi blitt kastet ut for lenge siden. Jeg hater å betale fakturaer som kommer i posten, glemmer det alltid, derfor er nesten alle våre regninger på e-faktura.
Synes det er flott at så mange har svart. Jeg har nettopp blitt valgt til å sitte i samarbeidsutvalget som representant for avdelingen min sønn går i. Har tenkt å ta dette opp med de andre foreldrene og gå videre med dette. Finner meg ikke i sånt surr altså!!
Men til dere som har et tungvint system / mye surr med fakturaene: Er det kommunal eller privat barnehage?
Det burde jo ikke spille noen rolle, men jeg bare lurer.
Barnehagen vår er privat med plass til ca. 75 barn.