Barnehageplass

Gikk akkurat opp for meg at mini er 5 mnd og det er bare 5 mnd til han skal begynne i barnehagen:nailbiting: halvveis i permisjonen nå:sorry:
 
Gikk akkurat opp for meg at mini er 5 mnd og det er bare 5 mnd til han skal begynne i barnehagen:nailbiting: halvveis i permisjonen nå:sorry:
Huff ja.. går fort! Her begynner jeg om knappe 3 mnd på jobb!
 
Jeg skal også begynne i august. Ser heldigvis ut som om at det ordner seg med BHG-plass :) fordelen min er at jeg fortsatt har mye permisjon igjen når jeg skal begynne å jobbe igjen så jeg kan søke om å få ta det ut senere :)
 
Er det noen her inne som bor i Trondheim og har fått barnehageplass?
 
Er det noen her inne som bor i Trondheim og har fått barnehageplass?
Vi har, men det er pga at storebror går i den bhg og den er privat så da er det litt annet lovverk som gjelder. Så har fått plass fra november, men kommer ikke til å bruke den før januar. Ofte rundt august og barnehageoppstart er det mange familiebhg og privatbhg som annonserer på feks kjøp og salg grupper at de har ledige plasser. Evt kan du legge ut selv om noen har ledig plass i det området dere bor?:)
 
Vi har, men det er pga at storebror går i den bhg og den er privat så da er det litt annet lovverk som gjelder. Så har fått plass fra november, men kommer ikke til å bruke den før januar. Ofte rundt august og barnehageoppstart er det mange familiebhg og privatbhg som annonserer på feks kjøp og salg grupper at de har ledige plasser. Evt kan du legge ut selv om noen har ledig plass i det området dere bor?:)
Privat, men søkt via det fellese opptaket?

Vi venter fortsatt på svar. Har den kommunale som storesøster går i på 1, og en privat Gnist på 2. Fikk tidligst høre noe i juni sa de på opptakskontoret.
 
Privat, men søkt via det fellese opptaket?

Vi venter fortsatt på svar. Har den kommunale som storesøster går i på 1, og en privat Gnist på 2. Fikk tidligst høre noe i juni sa de på opptakskontoret.
Ja:) Trodde alle opptak gikk via det felles/kommunale?
Vi fikk beskjed ganske tidlig, men det var fordi styrern ringte meg og sa ifra:) vi følte oss ganske sikker på at vi fikk bhg plass, men forventa å få i familiebhg så ble letta når vi fikk henne inn i samme del av bhg (de har både en privat bhg og en familiebhg):)
 
Ja:) Trodde alle opptak gikk via det felles/kommunale?
Vi fikk beskjed ganske tidlig, men det var fordi styrern ringte meg og sa ifra:) vi følte oss ganske sikker på at vi fikk bhg plass, men forventa å få i familiebhg så ble letta når vi fikk henne inn i samme del av bhg (de har både en privat bhg og en familiebhg):)
Jo, jeg og trodde alle gikk via det, men syntes det var rart dere fikk beskjed så tidlig når de sa til meg tidligst juni! Men når styrer sier ifra, er jo det forståelig :p
 
Da har vi fått bekreftet bhgplass fra 1. desember i samme bhg som storebror går i. Fikk vel egentlig vite det i mars av styrer, men først nå på suppleringsopptaket at det ble formelt. Liten privat barnehage.
 
Da har vi fått bekreftet bhgplass fra 1. desember i samme bhg som storebror går i. Fikk vel egentlig vite det i mars av styrer, men først nå på suppleringsopptaket at det ble formelt. Liten privat barnehage.

Og det er i Trondheim?
 
Da har vi fått bekreftet bhgplass fra 1. desember i samme bhg som storebror går i. Fikk vel egentlig vite det i mars av styrer, men først nå på suppleringsopptaket at det ble formelt. Liten privat barnehage.
Så bra!
 
Vi har også fått! Fikk faktisk førstevalget vårt så da blir det ikke samme BHG som de to eldste. Litt skummelt å bytte også.... :) men det blir nok bra!!
 
Jepp! Har ikke trua overhodet jeg altså [emoji22] Er det frem til 14 juni vi kan få svar?
Vi er med på supplerende opptak, så vi kan få svar ut året vi! Eller ikke, om vi ikke får noen plass!

Snakket med dem i tidlig mai, og fikk beskjed om at vi med barn født i desember er kun på supplerende, og må vente til hovedopptaket er ferdig. Det skal være ferdig i juni en gang. Men hvis det ikke er plass, hører vi heller ingenting.

Så.. Ja, alle andre med barn født jan-nov samme året må få tilbud først :p
 
Back
Topp