Barnehageplass

Ja blir i den nye :)
Vet en av naboene har søkt seg til den ved siden av og.

Her blir oppstart i september, når starter din?
Vi søkte fra 1 sept, så blir det nok en veldig myk start da pappaen er hjemme i perm til midten av okt :) Vi står fortsatt på venteliste i den nye men takket ja til den andre.
 
Vi har ikke fått svar ennå?!? Er det litt rart? Søkte når hun var noen dager gammel.
I Trondheim tror jeg søknaden ble slettet ved nyåret.. sånn at om man ønsket plass på hovedopptaket i 2018 måtte man søke i perioden 01.01.18-28.02.18.
 
Fikk svar på førstevalget samme dag som svarene åpnet. Takket fort ja. (Ble egentlig sjokkert over at vi kom inn, veldig populær privat barnehage med unike kriterier for opptak, som vi ikke innehar. Men lov å prøve seg, tenkte jeg da jeg søkte)

Etterpå fant vi ut at vi venter nummer to, så er usikker på hvordan vi skal gjøre det.
Den barnehagen er det verdt å ha plassen til. Og det kan jo kanskje være greit å ha muligheten til å sende den lille i barnehagen (selv om det ikke er fulle dager), selv om jeg kommer i ny fødselspermisjon.
Jeg tror der kan være fint med en plass å sende i noen timer :) For dere alle 3. Dessuten er det ikke sikkert du får plass neste gang du søker.. Kjedelig å ende opp misfornøyd med plass neste høst. Såfremt det ikke en et økonomisk poeng for deg å ha h*n hjemme da..
 
I Trondheim tror jeg søknaden ble slettet ved nyåret.. sånn at om man ønsket plass på hovedopptaket i 2018 måtte man søke i perioden 01.01.18-28.02.18.
Vi står på venteliste på alle tre vi har søkt på :wideyed:
 
Oslo her og ikke fått beskjed om plass i førsteopptaket.
 
Back
Topp