Barnehageplass

En må betale for august uansett, men startdato får en beskjed om. Er mange som skal kjøres inn og alle kan ikke komme samtidig. Hvis en må ha tidligst mulug pga jobb ville jeg kontaktet barnehagen og ønsket dette. Bare et tips :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Er veldig spent.. Får svar i slutten av måneden :)
 
Ikke fått svar enda. Skal ha fra august :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skulle ønske vi ikke bodde i Oslo mtp barnehage. Her kan det være vi ikke får beskjed om hvor/når før i juli :( Vi har dekket opp og har ferie i tilfelle, men skulle gjerne visst det tidligere..
 
Skulle ønske vi ikke bodde i Oslo mtp barnehage. Her kan det være vi ikke får beskjed om hvor/når før i juli :( Vi har dekket opp og har ferie i tilfelle, men skulle gjerne visst det tidligere..

Står på Oslo kommune sine sider at man får svar enten 1. april, 7. mai eller 28. mai :)
 
Fristen var 1.mars og fikk svar forrige uke:) fått plass fra 1. August, søkte om plass før men:/ så vi får se hva vi gjør i 2 mnd da jg starter i ny jobb og ikke får tatt ut ferie


Sent from my iPhone using BV Forum
 
da har vi fått 100% barnehageplass! :D Ikke første valget men veldig fornøyde likevel! :)
 
Vi fikk 3 . Valget. Det er helt i orden. Men hadde virkelig ønske og håp om 1. Eller 2. Valget! :)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 
Har fått plass fra august, og i den bgh plassen jeg søkte på. Men visste egentlig at han hadde fått plasd før jeg søkte, for lederen i bgh kom og spurte om jeg hadde tenkt å søke han i bgh. Sa ja til det da, og det hadde hu regnet med, så hu hadde bare skrevet han opp :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Fikk beskjed i dag om at vi har fått plass i samme Bhg som storesøster :D Starter i august. Er bare rett opp bakken her, så utrolig bra at vi har fått begge inn der!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får svar på torsdag antageligvis...hååååper vi får i samme barnehage som storesøster. Var 6 søkere som har den som førstevalg og jeg vet hvem fire av de er. Av de fire er det bare vi og en til som har rett på plass i forhånd til når de er født :) Så blir skikkelig skuffa om vi ikke får.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg vil og ha svar snaaaart!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Fikk nettopp svar. Kom inn på første valget, og har plass fra august. Så lenge han har fått plass er jeg fornøyd.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
JA :-D Fikk svar i går...100% plass fra august i barnehagen storesøster går i :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp