Barnehageplass

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Har alle som har søkt fått plass ?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ikke fått svar enda. Kommer senere her.

Har dere fått ? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja vi har fått der vi ønska. Men siden jeg skal være hjemme ett år ekstra så holder jeg på med å søke permisjon. Hvis ikke må jeg takke nei, og er ikke sikkert vi får der vi ønsker neste år. Svarfrist er i morgen så håper snart jeg får svar om jeg kan søke perm eller ikke.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har ikke fått svar ennå :) Men skulle likt å vite ca. når vi får det :p
 
Da har jeg fått svar og kan søke permisjon ett år :) hurra


Sent from my iPad using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: S.
Fristen forå søke er 1.april her. Har ikke søkt.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Har fått 100% plass fra 18. august. Å det var på den plassen vi ønsket:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har ikke fått svar enda, fristen var vel 1mars for å søke.
 
Vi har ikke fått svar ennå heller. Men nå er det slik at min stilling kuttes fra fengselet, så da spørs det om vi er avhengig av barnehageplass til høsten eller ei. Alt avhenger av om hvir lang oppsigelsestid jeg får og om jeg finner meg noen ny jobb med det første;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi får svar ca i juni. Men de har full dekning i kommunen. Og 90% av de som fyller kravene (1 år før 1.sep , bosatt i kommunen etc) får 1,2 eller 3. Valget. Og fått vite at vi dårligst får 2. Valget (kjenner ei som jobber i 2.valget som har pratet med bestyrer. Liiit er private bhg altså! ;) :) )

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 
Vi venter også på svar. Veldig spent, så skulle gjerne visst snart :p
 
Ikke fått svar enda. Fristen for å søke var 1. mars, så drøyer nok litt enda før vi får tilbakemelding. Men det er 17 ledige plasser på småbarn i Bhg til storesøster, så regner nesten med at vi får plass der :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har heller ikke fått svar, men har søkt fom 11.august. Har lyst å endre til 1.aug siden vi helt sikkert må betale fra da, men vet ikke helt hvordan jeg gjør det.. Vil ikke risikere å ødelegge søknaden på noe vis ;)
Men kan jo evt endre startdato når vi får vite om vi får plass? Vi har storebror i samme bhage, så hun har jo et fortrinn sånn sett..
 
Vi har heller ikke fått svar, men har søkt fom 11.august. Har lyst å endre til 1.aug siden vi helt sikkert må betale fra da, men vet ikke helt hvordan jeg gjør det.. Vil ikke risikere å ødelegge søknaden på noe vis ;)
Men kan jo evt endre startdato når vi får vite om vi får plass? Vi har storebror i samme bhage, så hun har jo et fortrinn sånn sett..
Vi ringte bare kommunen her og endret dato. Fikk beskjed om at det ikke hadde noe å si:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp