Barnehageplass

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvordan ligger det an? Har alle fått? Noen som venter fortsatt?

Vi fikk plass :) Førstevalget!
Så nå blir det dagmamma som samarbeider med en barnehage. De er i barnehagen én dag i uken, og de andre dagene er de med en annen dagmamma :) Hver av dem har 3 barn hver fra 0-3 år :D Oppstart 15. august!

Vi fikk også plass på førsteønsket. Oppstart mellom 1-10 august. Er så glad for plass, men begynner å få litt seperasjonsangst og uro for at han skal være der når han er så liten. :(

Fikk også førstevalget :D men ikke oppstart før 26. August :/

Venter , og skal klage på den som var første valget. De la grunnlaget sia det ikke vistes på meg at jeg hadde epilepsi og ryggmargs brokk. Så fikk jeg ikke plass. Har henta dokumentasjon til legen.

Venter , og skal klage på den som var første valget. De la grunnlaget sia det ikke vistes på meg at jeg hadde epilepsi og ryggmargs brokk. Så fikk jeg ikke plass. Har henta dokumentasjon til legen.
Skjønte ikke helt. Fikk du ikke plass der?

Han fikk plass på førstevalget, men hvis jeg må flytte fra bygden så blir jeg antagelig hjemme med ham et år ekstra, kanskje jeg skal forsøke meg som deltidsdagmamma for barnebarnet til Naboen.

Han fikk plass på førstevalget, men hvis jeg må flytte fra bygden så blir jeg antagelig hjemme med ham et år ekstra, kanskje jeg skal forsøke meg som deltidsdagmamma for barnebarnet til Naboen.
Hvor langt skal du flytte? Pgam samlivsbruddet?

Hvor langt skal du flytte? Pgam samlivsbruddet?

Ja hovedsaklig pga bruddet, håper å få fatt i en bolig i bygden her så ungene slipper å bytte skole igjen, men boligkontoret var veldig usikre på om det var noe tilgjengelig her, og det private markedet er renset. Så hvis jeg må ut av bygden blir det bare snakk om noen små mil inn til sentrum, men så lenge jeg ikke har sertifikat er det tungtvindt å ha bhg plass her hvis jeg må flytte dit.

Vi har fått plass på førstevalget. Bhgåret starter 15.aug. så oppstart etter d en gang

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fikk plass på 4.valget, ikke helt fornøyd med det, men vi skal besøke den og se åssen det er der før vi tar en avgjørelse. Han må jo uansett ha plass et sted, så jeg håper virkelig vi liker plassen:p

Oi. Hva er muligheten for å få første allikevel? Skal du gå hjemme hvis ikke?

Far skal uansett være hjemme frem til jul, så vi syns det er så idiotisk å ha en barnehageplass uten å bruke den, for da er ho såpass lita at vi syns det er best å være hjemme. Så kan vi sette opp nye barnehager og se om noen er ledig etter jul, hvis ikke må det gå rundt med, besteforeldre og oss selv, vet dagmamma :)

Fått plass på førsteønsket! :D Oppstart mellom 1. og 10. august her også, som er perfekt mtp. at skolen min starter rundt den 12. :P

Så bra at det var mange som fikk 1. Valget! Håper dere som ikke fikk det blir fornøyd allikevel.

Back
Topp