Barnehageassistent gone crazy?

Man sier jo at et barn kan forsvinne på få sekunder. Sååå mye kan skje under en aldrig så liten klipp. Trokke jeg hadde stolt på hun nei.

Kanskje du skulle tatt med deg ungene uten å si noe. Og dra til barnehagen med de. Og vise sjefen hennes hva du fant på senteret.

Det kvinnemennesket er ikke skikket til å ta seg av barn i det hele tatt spør du meg! Tankeløse kjerring!
Hadde det vært min unge som satt i den vogna så hadde jeg antakeligvis rista henne godt ja[:@][:@][:@]

heilt sykt! å dessuten har di ikke lov å gjøre private ting i den tiden de har ungene! Godt d ble ordnet opp i...

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Du skulle nesten bare tatt med deg barna jo..[8|]

DET tenkte jeg også!!

ORIGINAL: Lille Bea

Du overdriver ikke. Den dama har ingenting i en slik jobb å gjøre. Hun er tydeligvis fullstendig uten ansvarsfølelse, jeg hadde aldri overlatt barnet mitt til henne. Jeg er mer enn litt sjokkert[&:]

Sign.

ORIGINAL: T82

Sign.

Hadde gutten min i vogn, og fikk ikke akkurat med meg en sånn firebarns-vogn til. Men det hadde kanskje vært en real vekker for henne om ungene var vekk når klippen var ferdig. Fy fader som jeg gruer meg til mandag. Er faktisk nødt til å levere ham dit da. Men håper eierne av barnehagen stiller med noen som kan observere ungene og den assistenten.

what?! herregud.. hadde krevd å fått hun sparka om jeg hadde vært forelder til en av de ungene! elte ungene uten tilsyn i varme parkdresser inne på et senter midt i byen! [:@] visse burde ikke jobba i barnehage nei!

frisørtime midt i arbeidstida når man ikke avspaserer OG har med seg unger... tipper sjefen kommer til å sparke henne ja, burde i allefall det..

hehe, nei.. jeg synes IKKE du overdriver!
Man kan jo ikke sette barn alene slik som dette! Alt de kan finne på!!

ORIGINAL: mammanTil Amalie:)

ORIGINAL: Batriq

what?! herregud.. hadde krevd å fått hun sparka om jeg hadde vært forelder til en av de ungene! elte ungene uten tilsyn i varme parkdresser inne på et senter midt i byen! [:@] visse burde ikke jobba i barnehage nei!

frisørtime midt i arbeidstida når man ikke avspaserer OG har med seg unger... tipper sjefen kommer til å sparke henne ja, burde i allefall det..

Ja hun får nok fyken... hu sa til oss på fredag at vi kunne bare finne oss en ny bhg om vi ville, for det var ikke sikkert hu ville fortsette å jobbe med bhg lenger... eller kanskje hu har fått beskjed om at hu ikke FÅR lov til å ha bhg mer.... tror det ja....

hvis hun slutter så er det nok ikke hun som har bestemt det nei

Back
Topp