Snorkfrøken1991
Andre møte med forumet
Er det andre her inne som jobber i barnehage?
Hvordan tenker dere i forhold til graviditeten og gjenåpning? I grunnen har jeg ikke vert så bekymret, men har en mor en virker veldig bekymret ovenfor dette og mener at jeg ikke har noe der å gjør. Er i gråsonen til å være i risikogruppen, astma, og går nå på mildere medisiner en det jeg vanligvis tar. Jeg mener selv at det ikke er noe farligere for meg en for ikke gravide å være på jobb og at de ikke hadde åpnet vis det ikke hadde vert trykt.
Hva tenker dere?
Hvordan tenker dere i forhold til graviditeten og gjenåpning? I grunnen har jeg ikke vert så bekymret, men har en mor en virker veldig bekymret ovenfor dette og mener at jeg ikke har noe der å gjør. Er i gråsonen til å være i risikogruppen, astma, og går nå på mildere medisiner en det jeg vanligvis tar. Jeg mener selv at det ikke er noe farligere for meg en for ikke gravide å være på jobb og at de ikke hadde åpnet vis det ikke hadde vert trykt.
Hva tenker dere?

synes dog dette er veldig skummelt, men må jo bare satse på at legen tar de riktige avgjørelsene!

Så jeg kommer også til å skifte klær i det jeg kommer inn døra.
kommer seriøst til å være skutt når eg er ferdig på jobb. Blir som 2 jobber i 1
ser det kommer til å bli mye jobb/stress de 2 første ukene. Men men glad.for.å jobbe igjen