Barnehageansatte

Snorkfrøken1991

Andre møte med forumet
Er det andre her inne som jobber i barnehage?

Hvordan tenker dere i forhold til graviditeten og gjenåpning? I grunnen har jeg ikke vert så bekymret, men har en mor en virker veldig bekymret ovenfor dette og mener at jeg ikke har noe der å gjør. Er i gråsonen til å være i risikogruppen, astma, og går nå på mildere medisiner en det jeg vanligvis tar. Jeg mener selv at det ikke er noe farligere for meg en for ikke gravide å være på jobb og at de ikke hadde åpnet vis det ikke hadde vert trykt.

Hva tenker dere? :happy:

Jobber som lærer og tenker på det selv. Har fått beskjed av fastlege at det ikke er farlig, så lenge jeg tar vanlige forhåndsregler om å ikke ta elevene i hånden, holde avstand og vaske hendene.

Kjenner usikkerhet rundt situasjonen likevel :nailbiting:

Er det andre her inne som jobber i barnehage?

Hvordan tenker dere i forhold til graviditeten og gjenåpning? I grunnen har jeg ikke vert så bekymret, men har en mor en virker veldig bekymret ovenfor dette og mener at jeg ikke har noe der å gjør. Er i gråsonen til å være i risikogruppen, astma, og går nå på mildere medisiner en det jeg vanligvis tar. Jeg mener selv at det ikke er noe farligere for meg en for ikke gravide å være på jobb og at de ikke hadde åpnet vis det ikke hadde vert trykt.

Hva tenker dere? :happy:

Siden du har astma i tillegg ville jeg hørt med legen hva hun/han mener. Ellers blir det vel å ta alle forholdsregler, og ellers tro på at det er trygt. :)

Jeg er sykepleier i hjemmetjenesten, og legen min mener jeg bare skal ta forhåndsregler, evt få tilrettelegging i form av å ikke gå til pasienter som er mistenkt smittet/smittet, ellers gjøre alt som normalt :sorry: synes dog dette er veldig skummelt, men må jo bare satse på at legen tar de riktige avgjørelsene!

Det som gjør det vanskelig, m.t.p smitte, er jo at jeg ikke kan unngå nærkontakt med barna. Tenk selv, 4 uker hjemme med foresatte/foreldre - blir en ny tilvenning :eek: