Barnehage

En tråd i 'November 2017' startet av Devilina, 19 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Devilina Gift med forumet Høsthjerter 2017

Hvordan har starten vært? Det er vel noen som har startet...?
    Stor eller liten bhg? Hva slags type bhg er det? :)

Her blir det en myk oppstart med pappan i perm den 1 oktober. Hun er ekstremt skeptisk til mennesker og veldig avhengig av meg, derfor pappan skal få æren av å bryne seg i starten :)

2. Lillevesen246 Elsker forumet Novembergull 2017

Begynner 1oktober, storbarnehage med 8 avdelinger og ca 150 barn [emoji46] men jeg tror det skal gå veldig fint da hu er veldig sosial av seg :)

3. Mator Gift med forumet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Begynner 1 januar i familiebarnehage her i byen. Kun 7 barn fra 0-3 år, så det blir en myk og fin start på barnehagelivet for frøkna vår :)

4. Devilina Gift med forumet Høsthjerter 2017

Steike det var litt av en størrelse på bhg. Men det er vel kanskje få på de små avdelingene?

5. Devilina Gift med forumet Høsthjerter 2017

Ja, det blir en rolig og fin start :) snuppa her sarter i en natur barnehage med 26 barn fra 0-5 år, men de deler inn 0-2 år, 3-5 og skolestartere enkelte dager og har hvert sitt opplegg :) Største gikk der, så jeg har heldigvis god kjennskap til den :)

• Liker Liker x 2
  6. Blomsterpiken30 Glad i forumet Novembergull 2017

Her begynner hun 1. november med en rolig start siden pappaen fremdeles har permisjon. Starter for fullt fra 19. november av :) To avdelinger med 9 barn på 0-3 og 2 avdelinger med 18 barn på 3-6. Så 54 barn totalt. Håper det kommer til å gå bra :Heartred

7. Lillevesen246 Elsker forumet Novembergull 2017

14 barn på avdelinga hennes :) er vel ca 14 på småbarn, og mange flere på storbarn, er 4 småbarns avdelinger og 4 store :)

Og jeg var ikke klar over at det var såå mange barn der, før foreldremøtet i september[emoji28] altså, jeg viste det var en stor barnehage, men ikke såå stor
    Alle deler uteplass også, ikke noe oppdelt. Men så er jo noen barn på turdag osv :)

Og jeg har ett tantebarn i barnehagen fra før, og ei jeg jobber med har barn der, og det virker som om at de har god kontroll på alle uansett, og at alle får god oppfølging [emoji16]

Last edited: 1 Okt 2018

Del denne siden