Barnehage

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Hvordan har starten vært? Det er vel noen som har startet...?
Stor eller liten bhg? Hva slags type bhg er det? :)

Her blir det en myk oppstart med pappan i perm den 1 oktober. Hun er ekstremt skeptisk til mennesker og veldig avhengig av meg, derfor pappan skal få æren av å bryne seg i starten :)
 
Begynner 1oktober, storbarnehage med 8 avdelinger og ca 150 barn [emoji46] men jeg tror det skal gå veldig fint da hu er veldig sosial av seg :)
 
Begynner 1 januar i familiebarnehage her i byen. Kun 7 barn fra 0-3 år, så det blir en myk og fin start på barnehagelivet for frøkna vår :)
 
Begynner 1oktober, storbarnehage med 8 avdelinger og ca 150 barn [emoji46] men jeg tror det skal gå veldig fint da hu er veldig sosial av seg :)
Steike det var litt av en størrelse på bhg. Men det er vel kanskje få på de små avdelingene?
 
Begynner 1 januar i familiebarnehage her i byen. Kun 7 barn fra 0-3 år, så det blir en myk og fin start på barnehagelivet for frøkna vår :)
Ja, det blir en rolig og fin start :) snuppa her sarter i en natur barnehage med 26 barn fra 0-5 år, men de deler inn 0-2 år, 3-5 og skolestartere enkelte dager og har hvert sitt opplegg :) Største gikk der, så jeg har heldigvis god kjennskap til den :)
 
Her begynner hun 1. november med en rolig start siden pappaen fremdeles har permisjon. Starter for fullt fra 19. november av :) To avdelinger med 9 barn på 0-3 og 2 avdelinger med 18 barn på 3-6. Så 54 barn totalt. Håper det kommer til å gå bra :Heartred
 
Steike det var litt av en størrelse på bhg. Men det er vel kanskje få på de små avdelingene?

14 barn på avdelinga hennes :) er vel ca 14 på småbarn, og mange flere på storbarn, er 4 småbarns avdelinger og 4 store :)

Og jeg var ikke klar over at det var såå mange barn der, før foreldremøtet i september[emoji28] altså, jeg viste det var en stor barnehage, men ikke såå stor
Alle deler uteplass også, ikke noe oppdelt. Men så er jo noen barn på turdag osv :)

Og jeg har ett tantebarn i barnehagen fra før, og ei jeg jobber med har barn der, og det virker som om at de har god kontroll på alle uansett, og at alle får god oppfølging [emoji16]
 
Last edited:
Back
Topp