Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var dette jeg fikk beskjed om da jeg ringte min kommune også. Turte ikke la være å sende en søknad likevel, da, sånn just in caseNå kjenner jeg bare til reglene for bhg-opptak i Oslo kommune, det kan jo være annerledes andre steder:
Er det noe vits i å søke i hovedopptaket (frist 1. Mars) om man har barn som er født Jan 2017? Disse barna har jo ikke rett på plass før ved hovedopptak i 2018!! (I alle fall i Oslo). Man kan selvsagt søke, men Man havner bakerst i køen fordi man ikke har rett på plass. Mine er født i desember 2016 og har heller ikke rett på plass i dette hovedopptaket. Jeg må bare søke i løpende opptak når det nærmer seg tiden jeg ønsker at de skal starte i bhg.
Jo før en søker jo bedre plass har en i køen, er jo andre barn som heller ikke har rett på plass og er jo en fordel å være før dem i køenNå kjenner jeg bare til reglene for bhg-opptak i Oslo kommune, det kan jo være annerledes andre steder:
Er det noe vits i å søke i hovedopptaket (frist 1. Mars) om man har barn som er født Jan 2017? Disse barna har jo ikke rett på plass før ved hovedopptak i 2018!! (I alle fall i Oslo). Man kan selvsagt søke, men Man havner bakerst i køen fordi man ikke har rett på plass. Mine er født i desember 2016 og har heller ikke rett på plass i dette hovedopptaket. Jeg må bare søke i løpende opptak når det nærmer seg tiden jeg ønsker at de skal starte i bhg.
Nå kjenner jeg bare til reglene for bhg-opptak i Oslo kommune, det kan jo være annerledes andre steder:
Jo før en søker jo bedre plass har en i køen, er jo andre barn som heller ikke har rett på plass og er jo en fordel å være før dem i køen![]()
Her i Bergen har det noe å si når en søker, ihvertfall når det gjelder private barnehagerGår dessverre på alder og søkergruppe, skulle ønske det hadde noe å si når man søker... noen private har der som kriterie da![]()