Ser det er sendt til høring da så er ikke bestemt, men vi får da håpe det går igjennom!![]()
Tror det er bestemt ihvertfall her i oslo, for det var noen som hadde fått plass fra oktober hos oss iår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser det er sendt til høring da så er ikke bestemt, men vi får da håpe det går igjennom!![]()
Jeg håper at mini kan begynne i barnehagen i januar 2018..![]()
Det er jo ganske passelig detSatser på å kunne gå hjemme til januar 2018![]()
Det er jo ganske passelig detmen har dere tenkt noe på hvordan dere gjør med lønn/innkomst? For jeg regner med vi "må" begynne å jobbe i sånn august/september?
(Her blir det 100% erstatning på foreldrepengene og at vi kjør ulønnet siste ukene etterpå, men det er jo en grense for hvor lenge man har råa å gjøre det sånn?)
Jeg tenker også at vi vil få inn år etter den nye regelen om rett til plass dersom man er født før 1. november. Når tenker dere starte søkeprosessen?
Her er søknadsfristen 1 mars (eller var det 11? ) og alle søknader slettes ved årsskiftet, så uansett når han skal begynne så lenge det er før august 2018 så må vi sende inn søknaden mellom 1 januar 2017 og 1 mars 2017Jeg tenker også at vi vil få inn år etter den nye regelen om rett til plass dersom man er født før 1. november. Når tenker dere starte søkeprosessen?
Takk for svarHer er søknadsfristen 1 mars (eller var det 11? ) og alle søknader slettes ved årsskiftet, så uansett når han skal begynne så lenge det er før august 2018 så må vi sende inn søknaden mellom 1 januar 2017 og 1 mars 2017ihvertfall hvis vi vil med i ordinært opptak. Er nok ikke mange plasser utenom dette.