Barnehage

Vet ikke enda. Får vite det tidligst 11. april tror jeg. Har dessverre liten tro på at det er plass til så mange andre enn søsken i den barnehagen vi helst vil ha. Tror dessverre sjansen er stor for å få den lengst nede på listen... Men vi får se, og krysse fingre :)
 
1 August begynner hun i den barnehagen vi ønsket :) gru gleder meg. Skulle gjerne vært hjemme med henne en stund til.
 
Fikk barnehagen og avdelingen vi ønsket! Fått plass fra august, men ikke dato for oppstart..
 
Min lille gutt begynner om 3 uker... da er han kun 10 mnd:/ men må man så må man. Pappa tar perm 3 uker i sommer og resten på nyåret.
 
Brevet kom i posten idag, og er tildelt plass fra 1.august på andrevalget vårt. Veldig glade for det :) Så da kan jeg se frem imot ferie og ulønnet permisjon frem til bhg-start for snuppa og siste året med studier for meg.
 
Vi fikk plass på førstevalget fra 1.august. Har søkt overflytting av storesøsteren også, så blir ny bhg for begge to. Spennende!
 
Vi fikk plass på førstevalget. Har ikke fått oppstartsdato enda (august)
 
Er veldig spent nå. Barna skal bli fordelt i de ulike barnehagene denne uka.. Så skal vel barnehagen ha noen uker på seg å fordele barnegruppene.. Og så får vi svar.. Så uti mai kanskje...
 
Har søkt i annen kommune enn der vi bor nå, pga flytting. Ikke fått noe svar ennå :/ Søkte om 100% plass fra august av. Vil ikke være helt krise om hun ikke kommer inn, koselig å være hjemme med henne litt til, men blir trangt økonomisk!
Nå har vi også fått svar, kom inn på førstevalget fra 15.august av. Koselig barnehage, der jeg kjenner flere som har hatt sine barn og vært veldig fornøyd :)
 
Fått plass fra 10.august i den barnehagen vi ønsket :-D jeg gikk i samme når jeg var liten, så det blir spennende!
 
Back
Topp