Barnehage

Å, så heldige dere er :) vi fikk plass i august, er usikkert om jeg skal gå ut i 100 % jobb eller ikke men da har vi hvertfall noen til å passe henne hvis jeg skal og turnusene våre kresjer.
 
Vi kom inn på rullerende opptak, men ikke i den bhg vi ønsket mest. Men, den vi fikk er også fin og i nærheten. 100% f.o.m igår (men sjuk, så venter til mandag).
 
Har søkt i annen kommune enn der vi bor nå, pga flytting. Ikke fått noe svar ennå :/ Søkte om 100% plass fra august av. Vil ikke være helt krise om hun ikke kommer inn, koselig å være hjemme med henne litt til, men blir trangt økonomisk!
 
Vi har fått plass fra 1.august. Jeg søker jobb nå, så frem til da går vi en tøff tid i vente økonomisk. Håper han vil trives i barnehagen, til tross for litt frykt for andre barn. :)
 
Vi har fått plass fra 1.august. Jeg søker jobb nå, så frem til da går vi en tøff tid i vente økonomisk. Håper han vil trives i barnehagen, til tross for litt frykt for andre barn. :)
Det med skepsisen går nok så fint atte! Hadde samme med storebror på 4 da han startet, men nå vil han nesten ikke hjem fra bhg.. Hehe
 
Fått plass fra 31 august i 2 valget! Helt greit for er mannen sin barnehage så blir enkelt med levering og henting :p skal prøve å få flytta oppstarten litt fram siden vi nå har 3 uker der begge skal jobbe :/ så barnehagen får velge: en unge mer, eller en ansatt mindre :p
 
Vi har heldigvis fått plass på 1. valget. Da vi måtte bytte bhg på eldste mann var det fult der, og vi endte med en bhg som ligger 15+ min unna med bil. Så det blir litt pes å levere når jeg ikke har lappen. Heldigvis kjører mormoren så det går på et vis.

Vi har fått plass den 22. august men jeg jobber bare deltid og mannen har mye ferie tilgode så vi skal klare innkjøringen I skolen og tilvenning I bhg allikevel.
 
Det med skepsisen går nok så fint atte! Hadde samme med storebror på 4 da han startet, men nå vil han nesten ikke hjem fra bhg.. Hehe
Det har heldigvis begynt å gå litt bedre nå, men det har ikke vært så kult å være liten gutt. :-/ Hvor lang tid tok det før gutten din var mer vant/ikke reagerte på andre? :)
 
Frøkna her har fått plass i byens fineste gårdsbarnehage <3 Veldig fornøyd med det. En liten barnehage i utkanten av byen uten "iPad og asfalt" De er med hos dyra fra de starter og lærer om livet på gården. Oppstart i slutten av august :0)
 
Vi fikk plass på førstevalget vårt fra 9.august:) Tar 3 minutt å gå hjemmefra, så det er veldig praktisk med henting og levering siden vi ikke trenger å bruke bilen;)
 
Frøkna her har fått plass i byens fineste gårdsbarnehage <3 Veldig fornøyd med det. En liten barnehage i utkanten av byen uten "iPad og asfalt" De er med hos dyra fra de starter og lærer om livet på gården. Oppstart i slutten av august :0)
Heldig! :)
 
Vi venter på svar enda, vi. Regner da med plass, er full barnehagedekning her og ikke så mange valg. :) Usikker på hva jeg skal gjøre i sommer og høst, så tenker litt på det.
 
Det har heldigvis begynt å gå litt bedre nå, men det har ikke vært så kult å være liten gutt. :-/ Hvor lang tid tok det før gutten din var mer vant/ikke reagerte på andre? :)
Tok vel en 3-4 mnd før han var helt trygg og vi kunne dra uten grining..
 
Ikke fått svar enda og får vel ikke før i april/mai heller. Men vet vi får plass der vi ønsker.. Noe annet ville vært rart.
 
Fått plass på førstevalget fra 1 april, men han starter 2 mai, med korte dager den første mnd.
 
Fått plass fra 15. August :) Sistevalget, men det får gå.. Har jo ikke søskenprioritet, så regnet med det. Er glad han kan begynne i August, jeg er rimelig lei av å gå hjemme nå ;)
 
Back
Topp