Barnehage

Søkte idag :D takk for at denne tråden finnes, hvis ikke hadde det gått rett i glemmeboka ;) Her er det god plass i bhg og han er søkt inn 60% fom. oktober :) Da er pappan ferdig med sin permisjon, jeg begynner i jobb i august og skal ta ut resten av permisjonen fra oktober så han ikke er 100% i bhg til å begynne med :)
 
Dette varierer fra plass til plass!! (Sånn at ikke folk mister barnehage plass pga dette rådet). Hos oss må jeg søke innen 1 april for å få plass i januar

Da beklager jeg! Ifølge min sjef var det det samme i alle kommuner. Vi skal flytte og kommer derfor til å ha plass i en annen kommune, så jeg spurte ekstra om dette. Om det ikke stemmer må jeg ta noen ringerunder i morgen for å dobbeltsjekke at jeg ikke plutselig må søke nå likevel! :oops:
 
Da beklager jeg! Ifølge min sjef var det det samme i alle kommuner. Vi skal flytte og kommer derfor til å ha plass i en annen kommune, så jeg spurte ekstra om dette. Om det ikke stemmer må jeg ta noen ringerunder i morgen for å dobbeltsjekke at jeg ikke plutselig må søke nå likevel! :oops:

Sløvt av sjefen din dette da!!! MEnte ikke at du gikk inn for å feilinformere noen altså ;)
 
Vi har fått plass fra januar, grunnet jeg har prioritet (jobber der).
 
Vi har søkt om barnehageplass fra januar. Kjenner jeg gruer meg til snuppa skal begynne i barnehagen :(
 
Vi har søkt også, vil helst plass fra november siden vi er tilbake på jobb men vi får se om vi blir heldig.
 
Vi fikk svar etter få dager og har nå 60% plass fra 1oktober. Er vel opp på 100% etter jul tenker jeg. Jeg jobber heldigvis i barnehagen han begynner i :)
 
Får alle svar på barnehagesøknaden sin? Også ved avslag?
 
Noen som ikke har søsken prioritet eller jobbe selv i barnehage som har fått svar? Sjekker hver dag og det står bare under behandling.
 
Får alle svar på barnehagesøknaden sin? Også ved avslag?
Vi fikk brev fra kommunen om at barn født da før 1.november har krav på plass og at det da ikke gjalt oss.. Men at vi blir stående på venteliste der vi har søkt. Så vil tro du får et svar uansett! :)
 
Back
Topp