Barnehage

Tror jeg skal være hjemme til januar 2017. Vi får se hvordan det blir med meg og jobb, skal uansett søke bhg plass så ser vi om det blir til høsten eller nyåret hun starter :)

Lurer på hvordan det blir om jeg og snuppa begynner på samme barnehage og avdeling.. (jeg er førskolelærer/pedagogisk leder med fordypning i småbarnspedagogikk) :eek: men det får vi ta da om det eventuelt blir slik :)

Vi har søkt 50% men det er så og si avslag, så blir nok hjemme et år til. Er førstegangs så må innrømme jeg tenker litt "shit går dette, er jeg bra nok, pedagogisk nok, har jeg nok energi" siden jeg har null anelse hvordan det er ha en 1-2 åring i hus.. Men må bare stole på mammahjertet, det skal vel gå veldig fint :)

Last edited:
Blir barnehage i August, mannen skal ha 50% pappaperm til oktober så han må ikke alle dager :) Jeg skal begynne på jobb igjen 1. April.

Vi har søkt 50% men det er så og si avslag, så blir nok hjemme et år til. Er førstegangs så må innrømme jeg tenker litt "shit går dette, er jeg bra nok, pedagogisk nok, har jeg nok energi" siden jeg har null anelse hvordan det er ha en 1-2 åring i hus.. Men må bare stole på mammahjertet, det skal vel gå veldig fint :)

Jeg tenker at det ikke er så mye pedagogikk de trenger fra 1-2 år, viktig med stimulering og omsorg ☺

Blir barnehage i august. Har ikke råd til å gå hjemme.
Men det er mulig det blir litt redusert siden jeg tenker å begynne litt roligere, og samboer da får mulighet til å ta perm senere (dele det opp litt) siden det er det enkleste i jobben hans

Vi venter til hun er 2 år. Storesøster blir 2,5 år når hun begynner til høsten :)

Back
Topp