Barnehage

Mammago

Flørter med forumet
Lurte på om noen her skal gå hjemme 2 år? Jeg har alltid sakt at det er så viktig å gå I barnehagen og kom aldri til å gå hjemme 2 år, nå er jeg faktisk litt I tvil og vil faktisk være hjemme et ekstra år. Han er jo så liten og tiden får jeg ikke tilbake :) noen her som skal gå hjemme?

Nei, skal i bhg når hun er 1 år :) Jeg mente og at bhg er viktig, mener det enda :P

Nei her satser jeg på barnehage til høsten, har ikke mulighet eller lyst til å gå hjemme 1 år ekstra.

Lurte på om noen her skal gå hjemme 2 år? Jeg har alltid sakt at det er så viktig å gå I barnehagen og kom aldri til å gå hjemme 2 år, nå er jeg faktisk litt I tvil og vil faktisk være hjemme et ekstra år. Han er jo så liten og tiden får jeg ikke tilbake :) noen her som skal gå hjemme?
Japp! Jeg skal gå hjemme :) planen var først å ha henne 50% i barnehage, men så fant jeg ut at her i kommunen hvor vi bor så ble det vannskelig, da må man isåfal dele med en til som skal ha 50% så det går opp :p merkelig.
Så da tok vi valget om at jeg blir hjemme :) er jo arb ledig så hvis jeg får meg en jobb så kan jeg jobbe på ettermiddagen siden samboer er ferdig på jobb 14.

Ja mente ikke bhg ikke er viktig lengre:p men kansje ikke så viktig det året til han er 2 år mente jeg da :)

Japp! Jeg skal gå hjemme :) planen var først å ha henne 50% i barnehage, men så fant jeg ut at her i kommunen hvor vi bor så ble det vannskelig, da må man isåfal dele med en til som skal ha 50% så det går opp :p merkelig.
Så da tok vi valget om at jeg blir hjemme :) er jo arb ledig så hvis jeg får meg en jobb så kan jeg jobbe på ettermiddagen siden samboer er ferdig på jobb 14.
Veldig greit han bare jobber til 14 da! :) litt samme situasjon her så lurer på om jeg bare skal gjøre det jeg også :o

Her starter hun forhåpentligvis når hun er 1,5 år. Helt passe, synes jeg :)

Skal begynne når han er 1 år, men bare gå tre dager i uken, og blir hentet rundt 15-16(senest)! Når han er 1,5 skal han mest sannsynlig gå fulltid :)

Veldig greit han bare jobber til 14 da! :) litt samme situasjon her så lurer på om jeg bare skal gjøre det jeg også :o
Ja jeg syns det er greit å være hjemme ett år til. Vi har jo råd til det. Pluss at vi får jo kontantstøtten. Er det mange barnehager i nærheten av dere?

Hadde vi hatt råd til det så hadde jeg gladelig vært hjemme, men slik er ikke situasjonen dessverre..

Vi skal være hjemme til januar 2017 :) eg jobber i barnehage, så vet dei har det godt der... Men dette er siste babyen, så akter å nyte det så lenge eg kan denne gang :)
Ja har og jobba I bhg derfor eg alltid har vært litt slik :) men prøver og tenke tilbake på hvordan de på 1-1.5 år hadde det, husker ikke helt :) hvor mange barn har du? :)

Her blir det barnehage når han er 1 år! Men jobber turnus så kommer til å hente senest kl 15, levere sent når jeg kan og ha han hjemme de dagene jeg har fri :)

Jeg skal gå hjemme til han blir to år :)
Skal nyte babytiden så lenge det går <3

Her satser vi på å klare å ha han hjemme til august neste år. Jeg jobber 30-50% nattevakt (litt mer i de periodene det går og mindre når mannen har mye å gjøre.. Han er bonde). Syns bhg er viktig,men ser jo at de ikke går glipp av så mye fra 1-2 år om de er hjemme. Har 3 barn og eldste var hjemme til hun var nesten 3 og hun i midten var hjemme til hun var 20 mnd. Men det skal sies at de fleste her omkring har barna sine hjemme til de er 18-24 mnd.. Er kanskje bare 2-3 som begynner når de er rundt året.. Så de minste blir veldig små selv om de er på den gruppe for de minste,siden de fleste er 2-3 år.

Lillegutt begynner i barnehagen i aug. Hadde jeg hatt mulighet, hadde jeg ønsket å bli hjemme et år ekstra med han. Men med lån på hus og bil og bla bla så har vi ikke mulighet desverre.

Hjelper litt på at jeg jobber i samme barnehage, og i samme etg, så får små glimt av lillegutt innimellom :-)

Lillegutt begynner i barnehagen i aug. Hadde jeg hatt mulighet, hadde jeg ønsket å bli hjemme et år ekstra med han. Men med lån på hus og bil og bla bla så har vi ikke mulighet desverre.

Hjelper litt på at jeg jobber i samme barnehage, og i samme etg, så får små glimt av lillegutt innimellom :-)
Oh my god for en luksus :D hjelper nok litt på mammahjertet det da ja❤️

Back
Topp