Barnehage

Vi var heldige med å få plass:) gikk inn å sjekka etter hovedopptaket hva som var ledig:) å tok den nærmeste, å fikk plass:)
 
Vi var heldige med å få plass:) gikk inn å sjekka etter hovedopptaket hva som var ledig:) å tok den nærmeste, å fikk plass:)
Hvor finner man oversikt over det? Før fant jeg på kommunens hjemmeside, men finner det ikke nå lenger :/
 
Starter 1 desember. Nå har pappaen hatt en uke pappaperm så 9 uker igjen. Så tar jeg 1 uke ferie så er det barnehagestart. Lille babyen min :(
 
Har permisjon ut året. Har økonomi til å gå hjemme til august neste år, men har det bitte litt åpent.
Storebror begynte da han var 23 mnd og det synes jeg egentlig var en veldig passende alder i begynne. I alle fall for han :)
 
Starter 1 desember. Nå har pappaen hatt en uke pappaperm så 9 uker igjen. Så tar jeg 1 uke ferie så er det barnehagestart. Lille babyen min :(

Helt likt her.. Pappaen går ut i perm til tirsdag, det går akkurat opp med barnehagen så hun begynner 1 desember. De er vel født på samme dag også de jentene våres :) Jobber du også på sykehjem, gjør du ikke? Kjenner jeg gruer meg til nattevaktene igjen :( hadde de så opp i halsen etter graviditeten at jeg blir fysisk kvalm av å tenke på det :eek: går det greit for deg?
 
Fikk barnehage plass der vi bodde før i kommunen jeg jobber. Men nå har vi flyttet 4il nabo kommunen. Så var helt kvalm av å ikke vite om vi fikk plass her. Men det fikk vi sånn noen dager før overtagelse. Slipper å kjøre så langt for lille mor. Begynner i januar. Da er hun 1år og 1 mnd nesten... Hun røyser seg og forstår mye. Er like før hun får til ordene på det som interesserer henne. Og like før hun går tror jeg. Så betaler vi fra desember og da kan hun få en rolig start. Pappa skal bli med henne litt dit i hans perm. Så når han er ferdig etter dette året må hun i barnehagen
 
Håper på å få plass fra januar. Da har jeg vært hjemme i 2,5 år. Lei.com
 
Fikk vite at det er en lang venteliste til bhg som storebror går i, så kan ikke regne med plass før august 16.
Noen som vet hvordan man finner dagmamma?
 
Fikk vite at det er en lang venteliste til bhg som storebror går i, så kan ikke regne med plass før august 16.
Noen som vet hvordan man finner dagmamma?
Finn.no, lokalavisen, facebookgrupper og nav sine jobbsider. De jeg kom på i farten. :) Spørs jo litt om du skal ha en som bare har det som hobby, feks ved siden av permisjonen sin. Eller om du leter etter en som har flere barn hjemme feks.
 
Helt likt her.. Pappaen går ut i perm til tirsdag, det går akkurat opp med barnehagen så hun begynner 1 desember. De er vel født på samme dag også de jentene våres :) Jobber du også på sykehjem, gjør du ikke? Kjenner jeg gruer meg til nattevaktene igjen :( hadde de så opp i halsen etter graviditeten at jeg blir fysisk kvalm av å tenke på det :eek: går det greit for deg?
Jeg fødte 14 desember :)
Jeg jobber på sykehjem ja :) Jeg har ikke natt i turnusen min. (vi har egne nattevakter som kun jobber natt), men har jobbet noen netter ekstra og det har gått jelt fint. Lillemor har aldri sovet så godt som de nettene jeg har vært på jobb :D
 
Jeg fødte 14 desember :)
Jeg jobber på sykehjem ja :) Jeg har ikke natt i turnusen min. (vi har egne nattevakter som kun jobber natt), men har jobbet noen netter ekstra og det har gått jelt fint. Lillemor har aldri sovet så godt som de nettene jeg har vært på jobb :D

Da fødte vi samme dag :)

Åå, så godt å høre! Ingenting er bedre enn det :D
 
Jeg fødte 14 desember :)
Jeg jobber på sykehjem ja :) Jeg har ikke natt i turnusen min. (vi har egne nattevakter som kun jobber natt), men har jobbet noen netter ekstra og det har gått jelt fint. Lillemor har aldri sovet så godt som de nettene jeg har vært på jobb :D

Haha, ja! Min også sover veldig godt når jeg er på jobb. :)
 
Får man svar uansett eller bare om man får plass? søkte for veeeeldig mange mnd siden og har ikke fått noe svar ennå :p Eller er det lurest å ringe barnehagen å høre med de? kommunen her virker så utrolig lite behjelpelig med alt :p
 
Min begynner på torsdag, 1.oktober. Pappan har permisjon til midten av november, men ønsker at mini skal ha en lang og myk start :)
 
Får man svar uansett eller bare om man får plass? søkte for veeeeldig mange mnd siden og har ikke fått noe svar ennå :p Eller er det lurest å ringe barnehagen å høre med de? kommunen her virker så utrolig lite behjelpelig med alt :p

Trodde jeg bare fikk svar om vi får plass, så regner ikke med vi har fått da vi ikke har hørt noe.... Er jo opptak igjen om noen slutter
 
Får man svar uansett eller bare om man får plass? søkte for veeeeldig mange mnd siden og har ikke fått noe svar ennå :p Eller er det lurest å ringe barnehagen å høre med de? kommunen her virker så utrolig lite behjelpelig med alt :p

Jeg har ikke fått svar enda. Søkte plass i hovedopptaket, men på kommunens nettside står at vi er på venteliste. Snakket med barnehagen og de sa at vi ikke har fått plass enda fordi kommunen mener at han er for ung for bhg... Håper vi får plass i januar.
 
Jeg har ikke fått svar enda. Søkte plass i hovedopptaket, men på kommunens nettside står at vi er på venteliste. Snakket med barnehagen og de sa at vi ikke har fått plass enda fordi kommunen mener at han er for ung for bhg... Håper vi får plass i januar.
For ung? Hvor gammel er han?:) min begynte i August når han var 8mnd gammel:)
 
Back
Topp