Vi var heldige med å få plass gikk inn å sjekka etter hovedopptaket hva som var ledig å tok den nærmeste, å fikk plass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.Har ikke fått plass. Pappaen har perm ut året, så hva vi gjør i januar får vi ta når den tid kommer..
Hvor finner man oversikt over det? Før fant jeg på kommunens hjemmeside, men finner det ikke nå lenger :/Vi var heldige med å få plass gikk inn å sjekka etter hovedopptaket hva som var ledig å tok den nærmeste, å fikk plass
Jeg fant det på kommunen sin sideHvor finner man oversikt over det? Før fant jeg på kommunens hjemmeside, men finner det ikke nå lenger :/
Starter 1 desember. Nå har pappaen hatt en uke pappaperm så 9 uker igjen. Så tar jeg 1 uke ferie så er det barnehagestart. Lille babyen min
Finn.no, lokalavisen, facebookgrupper og nav sine jobbsider. De jeg kom på i farten. Spørs jo litt om du skal ha en som bare har det som hobby, feks ved siden av permisjonen sin. Eller om du leter etter en som har flere barn hjemme feks.Fikk vite at det er en lang venteliste til bhg som storebror går i, så kan ikke regne med plass før august 16.
Noen som vet hvordan man finner dagmamma?
Jeg fødte 14 desemberHelt likt her.. Pappaen går ut i perm til tirsdag, det går akkurat opp med barnehagen så hun begynner 1 desember. De er vel født på samme dag også de jentene våres Jobber du også på sykehjem, gjør du ikke? Kjenner jeg gruer meg til nattevaktene igjen hadde de så opp i halsen etter graviditeten at jeg blir fysisk kvalm av å tenke på det går det greit for deg?
Jeg fødte 14 desember
Jeg jobber på sykehjem ja Jeg har ikke natt i turnusen min. (vi har egne nattevakter som kun jobber natt), men har jobbet noen netter ekstra og det har gått jelt fint. Lillemor har aldri sovet så godt som de nettene jeg har vært på jobb
Jeg fødte 14 desember
Jeg jobber på sykehjem ja Jeg har ikke natt i turnusen min. (vi har egne nattevakter som kun jobber natt), men har jobbet noen netter ekstra og det har gått jelt fint. Lillemor har aldri sovet så godt som de nettene jeg har vært på jobb
Får man svar uansett eller bare om man får plass? søkte for veeeeldig mange mnd siden og har ikke fått noe svar ennå Eller er det lurest å ringe barnehagen å høre med de? kommunen her virker så utrolig lite behjelpelig med alt
Får man svar uansett eller bare om man får plass? søkte for veeeeldig mange mnd siden og har ikke fått noe svar ennå Eller er det lurest å ringe barnehagen å høre med de? kommunen her virker så utrolig lite behjelpelig med alt
For ung? Hvor gammel er han? min begynte i August når han var 8mnd gammelJeg har ikke fått svar enda. Søkte plass i hovedopptaket, men på kommunens nettside står at vi er på venteliste. Snakket med barnehagen og de sa at vi ikke har fått plass enda fordi kommunen mener at han er for ung for bhg... Håper vi får plass i januar.
Han er 9 mnd nå.For ung? Hvor gammel er han? min begynte i August når han var 8mnd gammel