Barnehage

Babyboydes14

Flørter med forumet
Desemberskattene 2014
Hvor mange har begynt bhg? Her er lillegutt begynt:) han var 8 mnd når han begynte. Har gått utrolig bra, å han er der 6 timer:) hvordan er det gått der?
 
Vi har ikke fått barnehageplass, men trenger en plass fra rundt 1.november. Da er hun rett over 10 mnd gammel.
 
Vi starter i oktober/november-skiftet. Da er han 11 måneder. Hat betalt for plass siden august allerede...
 
Begynner 1 desember, da er hun 11,5 mnd :)
 
Har søkt fra 4 januar eller noe men har ikke fått noe svar :p stygt redd for at vi må vente til august neste år :-(
 
Begynner om et år. :) Trives med å være hjemme med han, og har lyst å utnytte denne tiden mest mulig. :)
 
Jeg er så lei å gå hjemme så har fått han inn fra november. Da skal han gå sånn 9.30-14.30 ut året tenker jeg.
Så da blir han lagt med en gang han kommer, oppe litt for lunsj, så litt lek, før han blir lagt igjen og jeg henter han når han våkner.
 
Har søkt plass fra januar, men har ikke hørt noe. Hun er prioritert, så er nesten helt sikkert at hun får plass. Skulle gjerne vært hjemme med henne ett år til, men den muligheten har vi dessverre ikke :)
 
Hva er grunnen til at han ikke er startet?:) jeg går jo faktisk enda hjemma i permisjon jeg.. Hehe
Vil ikke sende han i barnehage når vi er hjemme uansett. Han og pappa'n skal kose seg hjemme før han må begynne i barnehage.
 
Vil ikke sende han i barnehage når vi er hjemme uansett. Han og pappa'n skal kose seg hjemme før han må begynne i barnehage.

Hadde heller ikke startet mens jeg hadde perm, eller siste tiden hadde jeg kanskje brukt som ekstra lang innkjøring
 
Ikke fått plass så går hjemme, ingen åpen barnehage her heller så slitter litt å finne andre babier han kan leke med... Men synes det er godt han får lov til å være hjemme lengre med meg:)
 
Begynner 15.desember. Da er hu ca.1 år. Blir kun litt forsiktig tilvenning nå før jul, og så starter hu for fullt på nyåret. Hvor mye og hvor lange dager kommer ann på om jeg har fått meg jobb eller ikke.
 
Jobber oktober- januar også går jeg hjemme med han frem til august :) Vet ikke helt om jeg skal ha flere barn, så vil nyte tida med min lille hjerteknuser maks <3 selv om det blir TRANGT økonomisk :p
 
Har ikke fått plass. Pappaen har perm ut året, så hva vi gjør i januar får vi ta når den tid kommer..
 
Begynner 1 Desmeber, blir en myk start er planen :) har full plass.
 
Back
Topp