Barnehage

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Ja, dette blir et dumt spørsmål, men la gå ;)

Hvordan søker man om barnehageplass og hvordan? Jeg vet hvilken :) og regner med de har plass :)

Sjekk kommunens nettsider. I Oslo og i Akershus går man inn på en portal på nettsiden deres og søker, veldig enkelt :)

Ja, dette blir et dumt spørsmål, men la gå ;)

Hvordan søker man om barnehageplass og hvordan? Jeg vet hvilken :) og regner med de har plass :)
Sjekk kommunens nettsider. I Oslo og i Akershus går man inn på en portal på nettsiden deres og søker, veldig enkelt :)

Som svaret til BitiLiten :) Har allerede søkt til begge jentene. Veit me får plass, måtte berre gjera alt på den riktige måten :)

Sånn er det vel i Oslo også? Fristen er i mars så hvis man søker nå så må man søke etter nyttår uansett? Noen som vet? :)

Har alle søkt barnehageplass nå? Er det noen som skal være hjemme etter permisjonen?

Fått plass til begge jentene, men må høyre om me kan få ein seinare dato.

Har ikke søkt plass ennå. Skal være hjemme med han en stund etter permisjonen.

Søker ikke før i januar for å få plass til høsten :) august 2016. Fortsatt usikker på hvor jeg skal søke

Søker i begynnelsen av januar for oppstart i august 2016 :)

Søker i januar vi og, søker oppstart i mai... Tidlig :( Men blir veldig vanskelig økonomisk om en av oss må være hjemme til august.

Søker i januar vi og, søker oppstart i mai... Tidlig :( Men blir veldig vanskelig økonomisk om en av oss må være hjemme til august.

Misforstå meg rett no, "heldigvis" fekk me tvillingar denne gongen og får 12000kr i kontantstøtte pr mnd som hjelper oss masse. Fekk plass frå 1 april, men me kjem til å høyre om dei kan starte i august.
Eg har også 39 dagar frå 2013 og 2014 som eg må ta ut (betalt) og om eg og gubben tar ut 4 veker ferie i sommar kvar, så tener vi 48 tusen + me sparar 12000kr på å ikkje ha dei i barnehage før august :)

Back
Topp