Barnehage

Samme her :) jeg hadde dag 3 med tilvenning, og var den som måtte gå i fra han. Det var fælt, selv om jeg trodde det skulle gå fint for min del. Kom noen tårer ;) han har vært litt i ulage, han er vant med en tidlig hvil. Men, nå har han vært i bhg i en uke (og en dag) og det går bare bedre og bedre. Tøffen kom bort til meg da jeg hentet, og snudde seg bort og ristet på hodet for han ville ikke komme :)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Godt å høre vi er fler :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har han ikke villet sove på ettermiddagen denne uka; bortsett fra noen få ganger han har duppet av litt...

Han har sovet 1 lur a 2 timer i bhg hele uka og Vært blid å fornøyd ; men overtrøtt til kvelden , og sovna rundt åtte og våkna 0620 ca med unntak av 1 morra hvor han sov til 0650

i så i går bad vi om 2 lurer a 1 time ,

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
og det hadde de gjort men han hadde Vært veldig i ulaget etter første luren , virka trøtt og ville sove mer

og i natt så våknet han kl 0400 og ville ikke legge seg igjen så tilsluttet måtte jeg legge meg på rommet hans sammen med ham tror det gikk over en time før han sovna, jeg tar denne natta så tar manne neste



Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Første uka gikk over all forventning. Måtte hentes litt før på grunn av gråt på torsdag. Han fikk deretter feber, og nå i helgen er det syk baby... Typisk barnehagestart.
 
Hun begynte i barnehage 25. august, det går helt strålende!!! Gråter ikke ved levering eller noe særlig ellers.Hun smiler og storkoser seg! Mannen tok hele tilvenningen, siden han har hatt pappapermisjon.
 
Første uka gikk over all forventning. Måtte hentes litt før på grunn av gråt på torsdag. Han fikk deretter feber, og nå i helgen er det syk baby... Typisk barnehagestart.
Sånn var det nesten her å, men først tre dager tilvenningsdag, før 1 dag å ute m feber i tre dager :p men han stortrives nå altså, å spiser sover å leker masse :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp