Barnehage

smørklumpen

Andre møte med forumet
Hei! Er det noen av deres som skal begynne i barnehage i august? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min skal egentlig starte rundt 21.da har har fått plass, men da er vi i syden så han starter i begynnelsen av sept, i en fam. Barnehage.. synes det blir rart..
 
Skal begynne 04.08. Er spendt :)
 
Jeg er også veldig spent :) Får håpe de synes det er stas etterhvert :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Begynner 20 aug :) veldig spent og tror lillemor er veldig klar for det! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har plass fra august men drøyer det til slutten av oktober før hun begynner:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk kun tilbud om 100% stilling som jeg som alenemor ikke kunne ta :( så blir hjemme med bebis ett år til og håper jeg ikke mister vettet helt ;p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Begynner 11. Med 60% plass:) jeg skal være hjemme med begge en dag i uka, og sambo skal være hjemme m gutn en dag pr uke :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Blir å vente litt til! Har mulighet til det, så skal se etter jul om han skal begynne halvtid! Kjenner det blir litt greit å ha ham hjemme litt til! :)
 
Jepp, midten av august. To dager hjemme i uka frem til jul, før det blir 100%

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Uff, nå får jeg ikke sove. Måtte så klart lese en artikkel her på BV,.om hvorfor barn ikke bør begynne i bhg før de er minst 18 mnd :|

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Nei, ikke fått plass.... Eller fikk tilbud hos en familiebarnehage, som i realiteten er en dagmamma med fire barn på ett år... Håpløst med disse Oslo-barnehagene...
Jeg er uansett gravid og sykmeldt, så da blir han hjemme litt til. Synes det er litt for tidlig med ettåringer i barnehage, så det løste seg fint :)
 
Grunnet Lasse sin sykdom, pleiepenger og utsatte permisjoner, starter han ikke før rundt 1 November... :)

★♡Tasta fra fonen♡★
 
Begynner i barnehage på tirsdag. Er snart 12 mnd. Litt blanda følelser for det, men må nesten gjøre det slik. Er heldigvis en liten barnehage. Gårdsbarnehage der de er mye ute og har mange fine dyr å leke med. :) De er kun 9 barn på hans avdeling, 3 stk som er 2013 barn og 3 voksne. Håper det blir bra :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi har vært i barnehage i 1 uke nå. Noen andre enn meg som synes dette er litt tøft? Gutten min leker og koser seg, men ikke tvil om at det er nytt og tøft for han og. Det går seg jo til, men :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
første uka for minsten her nå; i går var vi fra ca 0930 til 11 ,,når vi skulle gå ville han ikke Være med hjem , men hjem gikk vi og han sovna nesten rett etter vi hadde forlatt barnehagen , idag synes de jeg skulle ta meg en tur ut siden det gikk så greit i går, hadde Vært der en times tid da , prøvde å si hadde til ham men han var så opptatt med leken ,,helt til han så meg gå ut porten og skjønte hva som var i ferd med å skje.... Da hyl gråt han! men jeg vinka å gikk.....Han hylte mens jeg forsvant ut av horisonten , skal Være vekke en times tid

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hadde første dag i dag, bare i halvannen time. Tror det vil gå greit etterhvert. Har i utgangspunktet 100% plass, men skal redusere arbeidstida mi og vil da ha vesla hjemme minst 1 kanskje 2 dager i uka, og så på morgenen når jeg jobber kveld, og da henter papsen, så da har hun litt kortere dag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har vært i barnehage i 1 uke nå. Noen andre enn meg som synes dette er litt tøft? Gutten min leker og koser seg, men ikke tvil om at det er nytt og tøft for han og. Det går seg jo til, men :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her :) jeg hadde dag 3 med tilvenning, og var den som måtte gå i fra han. Det var fælt, selv om jeg trodde det skulle gå fint for min del. Kom noen tårer ;) han har vært litt i ulage, han er vant med en tidlig hvil. Men, nå har han vært i bhg i en uke (og en dag) og det går bare bedre og bedre. Tøffen kom bort til meg da jeg hentet, og snudde seg bort og ristet på hodet for han ville ikke komme :)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp