Barnehage

Synes den som ikke var sort var så fin. Den dere mener? Du var litt mer lubben der ja. Men ikke så ille. ;)
Har aldri før eller siden vært så stor. Skjems enda :p
 
Har søkt, men ikke fått svar. Stod på brevet om at søknaden var mottatt, at vi ville få svar i løpet av april/mai :) Spent!
 
Har søkt, men ikke fått svar. Stod på brevet om at søknaden var mottatt, at vi ville få svar i løpet av april/mai :) Spent!

Ja, det blir spennende å se hvor man får plass! :)
 
Har søkt, men ikke fått svar. Stod på brevet om at søknaden var mottatt, at vi ville få svar i løpet av april/mai :) Spent!
Venter i spenning jeg også! ;)
 
Ser folk begynner å få svar på søknader nå. Dør av spenning. :p
 
Ja, er jo folk som søkte 1. mars som har fått svar alt. :O
 
Ja, er jo folk som søkte 1. mars som har fått svar alt. :O
Urettferdig! :p
Men hvordan prioriterer de egentlig? Bortsett fra søsken? Ser de på adresse og avstand feks.?
 
Til oss så er det:
funksjonshemning
barnevern
søsken
geografi

i den rekkefølgen. Har de for mange søkere så er det loddtrekning enten mellom de som ikke fyller kravene, eller også mellom de som fyller kravene. Kommer an på populæritet. De fleste får plass som søsken, men det har hendt at det har blitt loddtrekning der også. Bor jo i en storby jeg da. :p
 
Ja, er jo folk som søkte 1. mars som har fått svar alt. :O

Seriøst? Håper de kan få ut fingeren her også! Har jo trossalt gått 10 dager siden fristen gikk ut :p
 
Ikke noe svar her. Men søknadsfristen går ut 15.Mars. så er vel en stund enda så vente :)
 
Seriøst? Håper de kan få ut fingeren her også! Har jo trossalt gått 10 dager siden fristen gikk ut :p
Noen med barn på barselsgr. mi fortalte at de som fikk 1. ønske fikk svar ganske raskt, mens de som ikke fikk drøyde ofte til mai. Så kjipt. Vi har jo en del med søsken i barselsgruppa mi, og største skrekken er at de andre får beskjed om barnehageplass lenge før meg. Gå og vente på å få beskjed om at man ikke kom inn i den barnehagen man ønsket. :(
 
Noen med barn på barselsgr. mi fortalte at de som fikk 1. ønske fikk svar ganske raskt, mens de som ikke fikk drøyde ofte til mai. Så kjipt. Vi har jo en del med søsken i barselsgruppa mi, og største skrekken er at de andre får beskjed om barnehageplass lenge før meg. Gå og vente på å få beskjed om at man ikke kom inn i den barnehagen man ønsket. :(

Ja, det er jo kjedelig! :(
 
Back
Topp