Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi også..Tegnet forsikring på mini når han hadde fått personnummer. Vi har forsikring gjennom sparebank 1, de har kommet bra ut i test
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Husker ikke akkurat hva vi betaler siden mannen styrer forsikringene. Men mener han sa vi kunne betalt mellom 1 og 2 avdrag på lånet ekstra pr år om vi ikke hadde hatt forsikringene våre.. Men da gjaldt det absolutt alle forsikringeneVi har en haug med forsikringer, både på guttungen og oss..Så på det her om dagen, og betaler 1600 kr i mnd kun på personforsikringer.. Tror vi skal kvitte oss med noe av det.. Kan da ikke være nødvendig!? Skal følge med på denne tråden![]()
Vi har forsikret oss i storebrand, har gjeldsforsikring og jenta vår har barne forsikring i sparebank 1.
Jeg har sett hvordan det kan gå om man ikke har forsikringen i orden når det skjer noe..
Jeg har ikke råd til å sitte igjen med huset og to barn om mannen min dør.. Så derfor gjeldsforsikring.. Om de mister pappan sin skal de ihvertfall få slippe å flytte med det første i tillegg. Vi har også boligforsikring, innboforsikring og bilforsikringer. Men ja det koster flesk.
Skremme lik tankegang.Vi tenker nok veldig likt. Her har begge personforsikring, uføre og livsforsikring. Hus, biler og innbo er forsikret. Mini er forsikret og lillesøster skal forsikres. Og vi har reiseforsikring itillegg til at vi bruker mastercard som en ekstra forsikring når vi er i utlandet eller handler på nett. Kan aldri være forsiktig nokjeg har selv cøliaki f.eks. arver mini dette kan han faktisk få en god sum av forsikringsselskapet..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vi har også forsikret oss mtp økonomi hvis en av oss dør eller hvis en må være borte fra jobb pga sykt barn. Men vi har ikke sykdoms eller uføreforsikring på ungene - de pengene setter vi heller på konto hvis vi skulle trenge de. Det er latterlig lite man får dekket hvis det skulle skje barna noe hvis du leser all den lille skriften i forsikringsavtalene.Vi har forsikret oss i storebrand, har gjeldsforsikring og jenta vår har barne forsikring i sparebank 1.
Jeg har sett hvordan det kan gå om man ikke har forsikringen i orden når det skjer noe..
Jeg har ikke råd til å sitte igjen med huset og to barn om mannen min dør.. Så derfor gjeldsforsikring.. Om de mister pappan sin skal de ihvertfall få slippe å flytte med det første i tillegg. Vi har også boligforsikring, innboforsikring og bilforsikringer. Men ja det koster flesk.
Husker ikke akkurat hva vi betaler siden mannen styrer forsikringene. Men mener han sa vi kunne betalt mellom 1 og 2 avdrag på lånet ekstra pr år om vi ikke hadde hatt forsikringene våre.. Men da gjaldt det absolutt alle forsikringene
Husker ikke akkurat hva vi betaler siden mannen styrer forsikringene. Men mener han sa vi kunne betalt mellom 1 og 2 avdrag på lånet ekstra pr år om vi ikke hadde hatt forsikringene våre.. Men da gjaldt det absolutt alle forsikringene