Barnefaren

Fortalte det i går kveld. Fikk positiv på torsdag ettermiddag. Han trodde ikke på det først siden det var vår første pp. Så jeg hentet de 4 positive testene og viste ham alle sammen :-) han ble veldig glad. Gleder meg til å dele nyheten med 3åringen når det har gått 12 uker ❤️

Fortalte det i går kveld. Fikk positiv på torsdag ettermiddag. Han trodde ikke på det først siden det var vår første pp. Så jeg hentet de 4 positive testene og viste ham alle sammen :) han ble veldig glad. Gleder meg til å dele nyheten med 3åringen når det har gått 12 uker ❤️

Ja, blir spennende å fortelle at de skal bli storesøsken :D Min blir 4 snart, og han forstår mer og mer. Så dette blir spennende!

Kjæresten satt med tvillingene mine og lekte. Jeg var på do og tok testen.

"Eeh, duu?"
"..Ja?"
"Jeg er gravid!"
".. Er du??"
"Ja." *Vise testen*
"Oh, shit!"

Så strålte han. Han ble veeeldig glad!

Ja, blir spennende å fortelle at de skal bli storesøsken :D Min blir 4 snart, og han forstår mer og mer. Så dette blir spennende!
Det blir koselig. Må lage en tråd på reaksjonene hos de kommende storesøsknene når den tid kommer også :-) jenta mi er 3,5 og leker mye med dukken sin som er "lillesøsteren" , så tror gleden blir stor når hun får høre at det skal skje på ordentlig ❤️ så lenge alt holder da. Er jo så tidlig ennå hehe

Jeg ble litt satt ut selv av den positive testen. Løp ned i stuen og viste den til han. Så satt vi bare der og så vekselvis på hverandre og testen i noen minutter før han begynte å smile verdens største smil

Jeg viste han testen, men han så ikke streken :p haha
Han så den i dag da, men klarer nok ikke helt å forstå det enda :)
Tror ikke det kommer før jeg enten spyr masse, eller magen begynner å synes :p

Back
Topp