Barnefaren

Ingen romantikk her, skrev det bare på melding så han fikk tid til å tenke litt før han svarte. Vi har snakket om økonomi tidligere og at det ikke passer helt angående det. Men han vet tydelig at blir jeg gravid så greier jeg ikke kvitte meg med det om det ikke kommer ut selv.

Jeg sa vel noe sånt som: hva vil du ha til middag i dag, og jo forresten jeg er gravid :D hihi!

Jeg ringte og sa sjokka: "tror du ikke jeg er gravid!? "! Så planen om å spoile det på et skikkelig kreativt vis holdt ikke:p

Han kom meg i forkjøpet "er du gravid?", rett før jeg skulle fortelle. Hadde visst lukta lunta etter flere dobesøk og tankefull oppførsel

Meg og mannen har hatt en "konkurranse" gående siden vi traff hverandre. Han elsket meg mest om vi gifter oss(det gjorde vi for vel 1 år siden) og jeg elsket han mest om jeg ble gravid. Hehe. Så jeg sa at i henhold til "kontrakten" så elsker jeg deg mest. Da ble han helt satt ut og bare satt å gliste :D var planlagt da.

Jeg har i dag kjøpt CB digital + en kopp der det står verdens kuleste pappa. Han er vekke i helen, og vet ikke om den gledelige nyheten ennå, så dette blir spennende!
Så når han kommer hjem mandag, håper jeg å ha en positiv CB digital pakket inn sammen med koppen.

*Lille spire hold deg fast*

Det samme har jeg lurt på :)
Testet pos på fredag men ser ikke min mann før i ettermiddag så har ikke villet fortelle det over mld el tlf så tenkte å prøve å finne på noe koselig senere idag :)

Men hva?? Hehe har funnet et dikt jeg syntes er fint som jeg har tenkt litt på da men..

Jeg hadde såååå lyst å sende bilde av testen til han i går kveld, men klarte å lavære ;) Håper han ikke dør av sjokk når han kommer hjem i morgen kveld.

Jeg kom opp med testen i hånda og litt sjokka.. Han strålte :D

Min stod å skrapte på baderomsdøra :D

Ingen romantikk her, skrev det bare på melding så han fikk tid til å tenke litt før han svarte. Vi har snakket om økonomi tidligere og at det ikke passer helt angående det. Men han vet tydelig at blir jeg gravid så greier jeg ikke kvitte meg med det om det ikke kommer ut selv.

Var ikke du egentlig på mai gruppa? Har du fått en spire igjen?:) gratulerer..:)

Jeg sendte og bilde over snapchat! Men han trudde ikke noe på meg så tok flere tester hjemme med han der han fikk lese av resultatet. Jeg viSte jo hva den ville vise ;)

Jeg tok testen forrige lørdag morgen. Han lå fortsatt i sengen og slappet av, sang og pratet med sønnen vår på 3 år. Litt overrasket selv, gikk jeg inn til dem og ga han den positive testen. Og det var en av de få gangene jeg fikk se min mann med gledestårer :D :) <3

Jeg ringte til han.. Visste han var rett rundt hjørne, men klarte ikke vente!!
Jaaaaaaa!!! Jeg har en positiv test, å grein i telefonen :)
"Så kjekt, men det va det jeg sa at du var gravid. Nå får DU det travelt" ;) haha..

Tror han kjenner kroppen min bedre enn jeg til tider ;)

Back
Topp