Barnefar truer

Lurer veldig på hvordan det går...

22 uker <3

Fyfan! Jeg hadde muliens aaldrig klart og holde meg! Hadde frika ut! Sykt at poletiet ikke kunne gjøre noe:mad:

Noe må man hvertfall kunne gjøre, selv om det ikke går under kidnapping. . Så lenge far nekter å levere ut ungene så må jo noen gjøre noe. Eller skal far bare få beholde dem for alltid?

Ja, jeg også lurer på hvordan det går? Har HI vært her siden hun la ut dette?

At politiet ikke kan hjelpe er det dummeste jeg har hørt. BV og politi har all anledning for dette er kidnapping hvis det er reelt. Og trusler bør anmeldes så det er bare det du bør gjøre og forlange å få barna tilbake. Skaff deg en god advokat

Enig. Det er nettopp kommet ny forskning på dette området at 50/50 er mer skadelig på barn enn man først har antatt. Det er en forholdsvis "ny ordning" og de første barna som har bodd slik begynner først nå å bli voksne - og kan fortelle mest negativt om det.

Sent from my iPhone using BV Forum
det er jammen på tide at disse ungene kan uttale seg, for jeg kjenner ganske mange som har bodd 50/50 og det er absolutt veldig få av de som syns det har vært greit........
Enkelte klarer det så klart, men tror at det hører til fåtallet....... uansett hvordan det er så tro jeg mange føler seg som kasteballer mellom foreldrene..... men men det er nå bare min menig og oppfatning, og jeg har absolutt ingen erfaring med dette.

Hvordan går det med deg???

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva er grunnen til at han mener du er ustabil? Jeg mener det alltid er to Sider av en sak, om HAN tenker penger? Noe skurrer, får han får ikke penger Av å ha den 30% men det gjør jo du som vil ha den 70??? Ikke lett for andre å sette seg inn i saken, men jeg mener at han bryr seg såpass om barna til det du skriver at han ikke vil ha mindre. Noe er jo ikke helt som det skal i det du skriver, å vi vil nok ikke få vite det heller. Retten er eneste løsning, jeg syntes jo da at man skal tenke på hvem barna har det best med, og hvem som tar seg av barna, syntes ikke det automatisk skal være mor som får barna, men den som kan gi barna best det dem trenger.

Back
Topp