Hei.. jeg er nå veldig engstelig får mine 2 små gutter.
Vi har 2 sønner, en på 2 år og en på 6mnd.
Meg og bf har en stooor konflikt mellom oss, å han vil ikke samarbeide.
han vil ha ungene 50/50 uansett alder. fordi det er like mye hans barn.
jeg vil ha de 70/30, å har mange grunner til det.
Greia er at han på 6mnd IKKE er anbefalt å sove hos andre enn hovedomsorgspersonen sin - altså meg!
Dette godtok ikke bf. Så Torsdag som var nå, skulle han egentlig ha dem på dagsbesøk, men maste seg til ha ha han eldste på overnatting til fredag, mens minsten skulle hentes torsdag kl 17.
Da vi kom på døra å skulle hente minsten, kommer faren til bf ut å sier "det er forandring i planene, dere får ikke med ......... hjem"
Jeg ble helt knekt, å vondt inni meg at noen NEKTER meg å si min baby på 6 mnd!!!
Politiet kunne heller ikke hjelpe, heller ikke BV.
Fredagen kom, å avtalen var at bf skulle levere ungene før leggetid på formiddagen, altså før 12.
Vi hørte ingenting fra han, å han leverte ikke ungene.
Vi har skriftelig avtale på disse dagene ang. henting/levering. Å han bryter avtalen å holder meg unna.
Så kom meldingen " Du skal godta at ungene er hos meg annen hver helg og en dag i uka med overnatting, begge ungene" hvis du ikke skriver under på dette. får du ikke ungene. når jeg har lest igjennom å godtatt avtalen, blir ungene levert ut..
Ja bf er ikke slem mot ungene, men han tenker PENGER og sine egne behov foran dems.
jeg vil også at ungene skal treffe sin far. MEN IKKE PÅ DETTE VISE!
Han bruker ungene som pressmiddel, det er jo helt sykt !!!!
Å han skriver skriftelig at han vil ha de 50/50, å samtidig at jeg er altfår ustabil til å ha ungene..
hvorfor vil ha da jeg skal ha ungene 50% generelt ? han sier masse imot seg selv.
Saken blir lagt inn til retten til uka. får dette går får mye utover barna!!!