Barnedåp!

Vi skal ha barnedåp 2.september

22. juli blir Theo døpt!

Vi skar ha dåp 5. august. Fått ut innbydelsene, ordna så vi får lokale og bestilt maten... Greit å ha ordna det før vi reiser på ferie! [:)]

Vi skal ha dåp, og det blir 26. august.
Gleder meg [:)]

ORIGINAL: ~ruby~

ORIGINAL: babylykke82

Vi skal ha dåp nå på søndag vi. Har heldigvis en snill mamma og svigermor som ordner det meste. Gleder oss til den store dagen - og til det er overstått! [:)]

Her skal dt også være dåp på søndag... Denne gangen gjør vi det enkelt og griller ute i party telt! Orker ikke å lage koldtbord til alle mann denne gangen også... [8D][:)]

Vi og skal ha dåp på søndag! Hehe, begynner å stresse litt nå, lager koldtbord, men jeg lager det meste selv-så det er litt som skal gjøres før dagen kommer![:)] 

skulle egentlig hatt det senere, men da var det ikke vanlige gudstjenester i kirka, så da ble det fremskynda.. arg, da fikk jeg ikke tid til å finne en fin dåpskjole, han må bruke en stygg (min mening) dåpskjole fra pappan's side.. det irriterer meg litt da.. ellers gleder jeg meg til dagen!![:)]

Tror ikke det blir barnedåp for september her, enten 2. eller 9. - må sjekke litt med lokaler og mat før jeg bestemmer meg for dato [;)]

når bør man forresten sende ut innbydelser?

Back
Topp