Barnedåp!

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
Skal dere døpe barna?
Når skal dere ha dåp i så fall?

Her blir det barnedåp .. har enda ikke fått rotet meg til å bestemme/bestille dato, men det blir nok ikke før i september [;)]

Det blir 19 august her :) Får vel begynne å tenke på å sende ut invitasjoner :)

29.juli her.[&:]

Regner med det blir dåp i august/september når folk er kommet hjem fra ferie og sånn.
Har ikke bestemt dato ennå.. må kanskje det snart ja..

Vi skal ha dåp nå på søndag vi. Har heldigvis en snill mamma og svigermor som ordner det meste. Gleder oss til den store dagen - og til det er overstått! [:)]

her blir det vel når thor rune kommer hjem så i slutten av august,begynnelsen av september kanskje[&:]
har bynt på invitasjoner men de tar litt tid siden jeg skal være kreativ hihi[8D]

ORIGINAL: babylykke82

Vi skal ha dåp nå på søndag vi. Har heldigvis en snill mamma og svigermor som ordner det meste. Gleder oss til den store dagen - og til det er overstått! [:)]

Her skal dt også være dåp på søndag... Denne gangen gjør vi det enkelt og griller ute i party telt! Orker ikke å lage koldtbord til alle mann denne gangen også... [8D][:)]

Vi skal ha dåp i august, har så smått begynt å fixe inviasjoner... [:)]

Vi skal ha dåp 2. september. Det skal bli stas![:)]

Her skal vi ha dåp 9.september (09.09 [;)]) Har ikke sendt ut invitasjoner enda [&:] Noen som har noen tips? Bilde av deres invitasjoner? Trenger litt idèer... hehe

Vi skal ha dåp 9. september. Har ikke begynt å planlegge ennå, men det skal jeg begynne med snart. Gleder meg til det, synes det er så gøy!

Skal ha dåp 9.september.Og det blir en enkel og liten dåp. Med faddere og den nærmeste familien blir vi 12.stk.

2. September i Elverhøy kirke!!!

Må lage inbydelsen nå for å få den ut før ferien!!! Det er en del å planlegge for en del som skal reise!!!

Vi skal også ha dåp, men vet ikke når. Vi reiser på ferie enten nå i natt, eller i morgen tidllig. Så vi kan jo sitte i bilen å planlegge dåp[:D]
V kommer også til å ha bare de aller nærmeste, men da blir vi flere og tjue[:)]

Vi planlegger å ha dåp i august - ikke sikker på dato ennå, må bare bli enig med bestevenninna mi om hvilken dato vi vil ha.- Hun fødte akkurat 3 uker etter meg.
(helt siden i vinter har vi snakket om å ha felles barnedåp)

Dette blir "Den store barnedåpen" i kirka vår. [:D][:D]
- har aldri tidligere vert døpt mer en EN baby på samme dag,
har vert døpt hele familier, men aldri to babyer[;)] 

Har ikke begynt å stresse med det enda jeg, tenkte å ha skikkelig sommer først, men regner med at det blir i september en gang...

ORIGINAL: Trine82

ORIGINAL: Monany

Blir i september på oss også [:D]

skal du ha i råholt kirke du og? kanskje vi skal ha dåp samtidig da, vi skal ha 2 sept

Nei, vi skal ha i Engerdal. Det er hjembygda mi. Mamma synes det er veldig stas og få være med å stelle i stand til barnedåp vettu [:)] Like morro selv om det er syvende barnebarnet [:D]

Back
Topp